Administrativ medarbejder der har blik for detaljen, og at tingene stemmer, søges til Rådgivning og Visitation Voksne på det specialiserede sociale område

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet:
Grundig. Organiseret. Servicemindet. Beskriver det dig, og trives du med at ikke alle dage er ens, så læs videre.

 Sociale Forhold og Beskæftigelse i Aarhus Kommune kan tilbyde en 37 timers administrativ stilling i Rådgivning og Visitation Voksne til besættelse 1. august 2023 eller hurtigst derefter.

 

Dine opgaver vil være med fokus på økonomi, hvor du skal bruge forskellige kompetencer.

 
De primære arbejdsopgaver vil være betaling af regninger fra eksterne leverandører, beregning af og afgørelser på egenbetaling for borgere i tilbud, samt være back-up for kollegaer. Du skal have øje for detaljen, kunne håndtere fortrolige oplysninger og arbejde både selvstændigt og i mindre teams. Det er samtidig centralt, at du kan formidle økonomi til borgere og deres pårørende.

 

Erfaring med Aarhus Kommunes økonomisystem OPUS samt kendskab til KMD Børn og Voksne, herunder Fakturamodulet, er en væsentlig fordel.

 

Den administrative afdeling består af i alt 15 ansatte i Rådgivning og Visitation Voksne, hvor de fleste af dine kollegaer vil være enten assistenter eller controllere.

 

Rådgivning og Visitation Voksne er et myndighedscenter inden for det specialiserede sociale område, og som en administrativ afdeling har vi den understøttende funktion for centrets andre afdelinger.

 

Det er vigtigt, at du trives i et miljø, hvor løsningerne ikke altid ligger klar på forhånd, og forandring er et vilkår. At du ser det som en udfordring, når det hele ikke stemmer, frem for en forhindring.

 

Du vil få arbejdsplads i Rådgivning og Visitation Voksne på Grøndalsvej 1B, 8270 Viby J.


Din profil:
Vi forventer, at:

•            du har stærke, dokumenterede kvalifikationer inden for administration og bogføring, herunder en relevant uddannelse som eksempelvis assistent eller lignende

•            du kan lide at arbejde med tal, herunder brugen af Excel

•            du har flair for IT

•            du kan lide at have forskelligartede opgaver

•            du er servicemindet, ansvarsbevidst og i besiddelse af gode samarbejdsevner – også på tværs af faggrupper

•            du har interesse for socialområdet

•            du har lyst til at bidrage positivt i afdelingen, både fagligt og socialt.

Derfor skal du vælge os:
Du vil i høj grad have mulighed for at bruge forskellige kompetencer og præge løsningen af dine opgaver, og du vil få nogle dygtige kolleger og en bred samarbejdsflade.

Der vil være mulighed for fleksibel arbejdstid indenfor kommunens rammer.

Løn og ansættelsesvilkår:

Løn og ansættelsesforhold vil være i henhold til HK-overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer. 

Stillingen er på 37 timer pr. uge.
 
  
Hvis du vil vide mere:

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Charlotte Schrøder på 8713 4193

Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
 
Ansøgningsfrist:  onsdag den  14. juni 2023
Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag d. 22. juni 2023 og evt. 2. samtale 27. juni. 

Om os
Rådgivning og Visitation Voksne er et myndighedscenter med ca. 90 ansatte, som primært har borgere i aldersgruppen 30-66 år med fysiske eller psykiske funktionsnedsættelser. Vi er en del af driftsområdet Voksne, Job og Handicap som indgår i magistratsafdelingen for Sociale Forhold og Beskæftigelse i Aarhus Kommune.
 
  
Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

 
Leder- og medarbejderroller
I vedlagte link finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune:
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/

De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles – om du er leder eller medarbejder – håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement
 
 

14-06-2023

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Grøndalsvej 1B, 1., 8260 Viby J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://aarhus.career.emply.com/ad/administrativ-medarbejder-der-har-blik-for-detaljen-og-at-tingene-stemmer-soges/uiaka7/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5839884

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet