BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en dygtig, selvstændig og samarbejdsorienteret kollega med flair for administrative opgaver.
Stillingen er en deltidsstilling med et timetal på 18-25 timer pr. uge. Er du i fleksjob, ser vi også gerne en ansøgning fra dig.
Stillingen er forankret i kontoret Økonomi Drift, som består af 24 medarbejdere og er en del af den centrale økonomistab Mål, Økonomi og Boliger. Kontoret er opdelt i fagfællesskaber, og hovedopgaverne er understøttelse af forvaltningens drift.
Hovedopgaver:
- En bred vifte af administrative opgaver, herunder indkøb, personaleadministration, fakturabetalinger og evt. lønopgaver.
- Diverse tværgående opgaver, bl.a. opgaver på tværs af stabe, ”husopgaver” mv.
Vi anvender pt. følgende IT-systemer: KMD OPUS (SAP og RI), True Trade og GetOrganized (GO). Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til disse systemer, men ikke et krav.
Din faglige profil:
Du har en administrativ baggrund eller anden relevant uddannelse.
Det er en fordel, at du gennem dine ansættelser har erfaring med kommunal administration/personaleadministration, og at du har erfaring fra en politisk styret organisation. Dog er dette ikke et krav.
Din personlige profil:
Vi forventer, at du
- Tager ansvar for dine opgaver og kan arbejde selvstændigt.
- Kan skabe et overblik og kan lide at løse opgaver af høj kvalitet
- Er systematisk og god til at overholde deadlines.
- Er i stand til at samarbejde med mange parter og har en udadvendt personprofil.
Vi tilbyder
- En fleksibel arbejdsplads med plads til den enkelte.
- Et spændende og afvekslende job med gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
- Udfordrende opgaver, der matcher dine kompetencer.
- Mulighed for fleksibel tilrettelæggelse af arbejdet.
Løn og ansættelsesvilkår:
Ansættelse sker i henhold til HK-overenskomsten, og indplacering sker på baggrund af kvalifikationer og erfaring. Vi ser gerne, at du har mulighed for at starte i jobbet hurtigst muligt og senest 1. februar 2024.
Arbejdsstedet er Jægergården, Værkmestergade 15B i det centrale Aarhus.
Hvis du vil vide mere
Er du velkommen til at kontakte
- Marianne Brandt på telefon 4185 6490, mail mbd@aarhus.dk@aarhus.dk eller
- kontorchef Jens E. Guld på telefon 2920 8432, mail jgu@aarhus.dk for yderligere information.
Ansøgningsfrist
Vi skal modtage din ansøgning senest mandag den 27. november, og vi forventer at afholde samtaler i uge 48.
Ansøgningen, CV og relevant dokumentation sendes elektronisk,
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
Om os:
Magistratsafdelingen for Sociale Forhold og Beskæftigelse yder hjælp til kommunens borgere på social- og beskæftigelsesområdet. Magistratsafdelingen er organiseret i seks driftsområder og beskæftiger samlet omkring 4.000 medarbejdere. Sociale Forhold og Beskæftigelse er ansvarlig for kommunens tilbud til personer med handicap, sindslidende, misbrugere samt udsatte børn og unge. Sociale Forhold og Beskæftigelse er også ansvarlig for tilbud til ledige og borgere, der er i risiko for at miste tilknytningen til arbejdsmarkedet.
Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle.
Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!
27-11-2023
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Aarhus Kommune, Værkmestergade 15B, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5942167