Assistent søges til Sekretariatet i Center for Forebyggelse og Rehabilitering

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I Center for Forebyggelse og Rehabilitering søger vi aktuelt en assistent (HK) til ansættelse d. 1. oktober 2023. Den gennemsnitlige arbejdstid er 30 timer ugentligt, mandag til fredag i dagtimerne.

Sekretariatet i Center for Forebyggelse og Rehabilitering understøtter medarbejdere og ledelse med en bred vifte af opgaver, herunder økonomi, kommunikation, sekretariatsbetjening, løn og HR, IT samt bygningsdrift. Du bliver en del af et tværgående administrativt fællesskab på ca. 18 medarbejdere, der servicerer både Center for Forebyggelse og Rehabilitering samt Center for Job og Integration. 

Din funktion vil primært være i forhold til ressourceforløbsafdelingen i Center for Forebyggelse og Rehabilitering. I det daglige bliver du del af et hus, hvor vi varetager indsatsen for borgere i ressourceforløb. Sammen med dine kolleger vil du være ansvarlig for at sikre et højt fagligt niveau i forhold til borgere såvel som eksterne og interne samarbejdspartnere. 

Om jobbet:
Du vil sammen med to dygtige kolleger skulle varetage løsningen af en bred og afvekslende række opgaver, herunder: 

  • Pasning af reception, herunder besvarelse og opfølgning på personlige, skriftlige og telefoniske henvendelser
  • Administrative opgaver omkring etablering af mentorforløb
  • Understøttelse af kontraktstyring og databaseadministrativ af udlejning af el-cykler
  • Aktindsigter
  • Kontakt til og tovholder på vores kontakt til både interne og eksterne samarbejdspartnere
  • Ad hoc sekretariatsopgaver 

Din profil:
Vi forventer, at du: 

  • Er uddannet assistent (HK) eller har uddannelse som administrationsbachelor
  • Har solid erfaring i Office 365 (Outlook, Word, Excel). Det vil derudover være en fordel, hvis du har erfaring med Schultz Fasit og/eller har erfaring i at arbejde i databaser. Du skal have en generel flair for IT og nemt ved at tilegne dig nye systemer
  • Er fagligt stærk og systematisk i dit arbejde
  • Har en god organisatorisk forståelse og gerne erfaring fra en offentlig forvaltning
  • Mestrer god skriftlig såvel som mundtlig kommunikation
  • Er empatisk i forhold til at servicere sårbare borgere
  • Er serviceminded og har gode samarbejdsevner
  • Er fleksibel i din tilrettelæggelse af arbejdstid
  • Er robust og kan bevare overblikket – også, når der er mange bolde i luften

Derfor skal du vælge os:
Vi kan tilbyde: 

Vi tilbyder et spændende job med daglige udfordringer, hvor du får et tæt samarbejde med kolleger og stor indflydelse på tilrettelæggelsen af dit arbejde. Du bliver en del af en attraktiv og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor vi har en uformel omgangstone og højt til loftet, og hvor vi vægter et godt arbejdsmiljø højt. Du vil møde inspirerende, engagerede og dygtige kolleger og samarbejdspartnere. 

Løn og ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst med HK. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
  
Ugentligt timetal: Deltid

Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til sekretariatsleder Torben Knudsen på telefon +45 8713 6613, eller afdelingsleder for ressourceforløb Ane Lykke Predstrup +45 4187 2214.

Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
 
Ansøgningsfrist: 14. august 2023

Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt den 23. august 2023

Om os
Sekretariatet er en tværgående administrativ enhed, som servicerer de to centre ”Center for Forebyggelse og Rehabilitering” og ”Center for Job og Integration”. 

Center for Forebyggelse og Rehabilitering rummer både sociale og beskæftigelsesrettede indsatser og varetager forebyggende og rehabiliterende tilbud til borgere i form af fællesskaber og individuelle forløb. 

Center for Job og integration varetager indsatsen for aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere over 30 år.

Begge centre er en del af driftsområdet Job, Udsatte og Socialpsykiatri (JUS) i Magistratsafdelingen for Sociale forhold og Beskæftigelse (MSB). Hvert center rummer ca. 170 medarbejdere. 

Driftsområdet JUS varetager sociale og beskæftigelsesrettede indsatser for voksne, hvis primære udfordring ikke er ledighed, men sindslidelse, social udsathed (hjemløshed, misbrug) mv. Der er ca. 930 medarbejdere i JUS læs evt. mere Job, Udsatte og Socialpsykiatri (aarhus.dk)

  
Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

 
Leder- og medarbejderroller
I vedlagte link finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune:
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/

De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles – om du er leder eller medarbejder – håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement
 
 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Gunnar Clausens Vej 90, 8260 Viby J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://aarhus.career.emply.com/ad/assistent-soges-til-sekretariatet-i-center-for-forebyggelse-og-rehabilitering/9116yw/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5856489

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet