Barselsvikariat: Projektassistent & Recruiter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af en ambitiøs konsulentvirksomhed og støtte op om salgsarbejdet samt tage ansvar for administrative opgaver og kommunikation?

Da vores nuværende projektassistent går på barsel 1. juli, søger vi en barselsvikar til rollen som projektassistent til vores kontor i Aarhus C.

Vi er en konsulentvirksomhed med speciale i projektledelse, procesoptimering, kvalitetssikring, teknisk support og indkøb. Vores konsulenter består af ingeniører med specialiseret viden indenfor deres fagområde, som kan lede projekter indenfor tog-, jernbane- og energisektoren i Danmark og udland.

Din kerneopgave går ud på at matche dygtige konsulenter med relevante projekter – derfor vil rekruttering, projektudvikling/ salg og markedsføring være i centrum for dit arbejde.

Som projektassistent får du ansvar for

  • Salg - Opsøge projektmuligheder, bl.a. gennem konsulentportaler, interne udviklingsmøder og kundemøder
  • Administrative opgaver – herunder løn, bilagshåndtering, kontraktudformning mm.
  • Rekruttering - Kandidatsøgning fx via LinkedIn, intern database, netværk
  • Kommunikationsopgaver - Stillingsopslag, CV-præsentationer, salgsmateriale, markedsføring på sociale medier, oversættelse mv.

Vi forventer, at du

  • er salgsminded og har lyst til at have kontakt med konsulenter og potentielle kunder
  • har et par års erfaring med administrations- og kommunikationsopgaver
  • har et højt niveau på dansk og engelsk både skriftligt og mundtligt
  • besidder gode IT-kompetencer (Office, Teams, løn- og evt. HR-systemer)
  • kan prioritere dine opgaver og er åben og proaktiv
  • har gode samarbejdsevner og kan navigere i en til tider travl hverdag

Det er en fordel, hvis du har

  • en handels- eller samfundsvidenskabelig uddannelse
  • erfaring med løn, bogføring (vi arbejder med Zenegy og e-conomic)
  • indblik i rekruttering og basale værktøjer indenfor salg

Stillingen er på 24t/ ugen med mulighed for fleksible arbejdstider. Vi har kontor hos INCUBA Navitas, her har du mulighed for at møde spændende virksomheder til sociale arrangementer og ved kaffebaren og opbygge netværk indenfor både start-ups og etablerede virksomheder indenfor energisektoren, IT og mange andre områder. Stillingen ønskes besat d. 1. juni 2024 - 1. maj 2025.

Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning og CV snarest muligt. Vi ser frem til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

KP CONSULTING ApS, Inge Lehmanns Gade, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6039086

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet