Driftskoordinator til afdeling for Ambulancer og Akutlægebiler ved Præhospitalet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Præhospitalet søger en ny kollega til bl.a. vagt- og arbejdstidsplanlægning i vores team i Drift og Sekretariatet.

 

Hvem er vi?

Afdeling for Ambulancer og Akutlægebiler har ansvaret for driften af 42 ambulancer, 10 akutlægebiler og 5 sygetransportenheder. Den nye medarbejder bliver en del af et effektivt og ambitiøst team på 11 medarbejdere i Drift og Sekretariatet, der står for bl.a. vagtplanlægning og lønadministration af omkring 400 ambulancemedarbejdere, 100 elever og 150 læger. 

 

Hvad søger vi?

Vi søger en driftskoordinator til Drift og Sekretariatet i Præhospitalets afdeling for ambulancer og akutlægebiler. Som driftskoordinator har du opgaver i relation til drift, planlægning og administration af ambulancepersonalet. 

 

Du vil blandt andet få følgende opgaver:

  • Vagtplanlægning for ambulancepersonalet i Region Midtjylland.
  • Telefon- og mailkorrespondance med ambulancepersonalet.
  • Administrative opgaver i forbindelse med planlægning f.eks. statistikarbejde, løbende kontrol af driftsoverblikket, m.v. 
  • Planlægning af opgaver på tværs af organisation f.eks. samarbejde med vores Uddannelses- og Kvalitetsafdeling om planlægning af elever.
  • Løndannelse samt andre økonomiske opgaver f.eks. løbende overblik over forbrug, godkendelse af kørepenge, m.v.
  • HR-opgaver i forbindelse med ansættelse, ændringer og opsigelser.
  • Andre administrative ad hoc-opgaver i Præhospitalet.

 

Det er vigtigt, at du kan navigere i en afdeling i udvikling med et højt arbejdstempo, mange opgaver og en omskiftelig arbejdsdag. Du bliver en del af det samlede team, som har et stærkt fællesskab. Du bliver en del af det samlede team, som har et stærkt fællesskab. Vi arbejder sammen om opgaverne, men du får også dine egne ansvarsområder. Du skal kunne arbejde vedholdende og struktureret og på den baggrund evne selvstændigt at nå i mål med opgaverne. 

Flere års erfaring med vagt-/arbejdstidsplanlægning eller lignende kvalifikation forventes og en bred erfaring med brugerkontakt enten igennem telefonen og/eller fysisk. Det er vigtigt, at du er servicemindet og god til at skabe relationer til kollegaerne i ambulancerne. 

Din uddannelsesmæssige baggrund er kontorassistent eller tilsvarende niveau/fagområde. Vi skal kunne se, at du er en person, som besidder stor handlekraft, er fagligt stærk, er selvstændig i dine opgaveløsninger og går efter det gensidige samarbejde. 

 

Derudover forventer vi, at:

  • Du har flair for IT generelt og kan lære nye systemer
  • Du er habil bruger af Excel og erfaren bruger af hele Office-pakken.
  • Du er logisk, analytisk og matematisk tænkende.

Vi tilbyder:

En hverdag med et godt arbejdsmiljø, spændende opgaver og stor mulighed for udvikling. Drift og Sekretariatet er en central afdeling for den daglige drift af ambulancerne og akutlægbilerne, og du bliver en vigtig brik i organisationen, hvor du sammen med resten af afdelingen får stor medindflydelse på din arbejdsdag.

Du skal placere din arbejdstid i tidsrummet kl. 6:00-15:30. En dag om ugen enten åbner (kl. 6:00) eller lukker (frem til kl. 15:30) du for driften i et fast rul. Hjemmearbejde er muligt ca. 1 dag pr. uge efter aftale med teamet og teamkoordinatoren.

 

Har du lyst til at være en del af udviklingen i Præhospitalet? 

Så send os din ansøgning, der uddyber din motivation for at søge stillingen senest onsdag d. 28. juni 2023.

 

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

Yderligere oplysninger

Har du spørgsmål, eller vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Hans Christian Strikert på tlf. 9117 5191 (hc.strikert@rm.dk) eller teamkoordinator Linda Kristensen på tlf. 4046 3576 (lidkri@rm.dk).

 

Samtaler forventes afholdt i Aarhus:

  • 1. samtalerunde: tirsdag d. 4. juli 2023.
  • 2. samtalerunde: torsdag d. 6. juli 2023.

 

Løn og ansættelsesvilkår 

Stillingen ønskes besat 1. september 2023 eller før.

Ansættelsen sker ved Præhospitalet, Region Midtjylland med reference til funktionslederen og i henhold til gældende overenskomst med HK.

 

Du får kontor i Aarhus i Præhospitalets lokaler på Olof Palmes Allé 34, 8200 Aarhus N. Stillingen er på 37 timer/uge.

 

Om Præhospitalet

Præhospitalet er den driftsorganisation, der har ansvaret for det akutte, præhospitale område i Region Midtjylland: ambulancetjenesten, akutlægebiler, AMK-vagtcentralen, liggende sygetransport, sundhedsberedskabet og den landsdækkende akutlægehelikopterordning .

 

Du kan læse mere om Præhospitalet på www.ph.rm.dk.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Midtjylland, Olof Palmes Allé 34, 8200 Aarhus N

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://midtjob.dk/ad/driftskoordinator-til-afdeling-for-ambulancer-og-akutlaegebiler-ved-praehospitalet/qlzbpg/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5846299

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet