BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vores to dejlige plejehjem i Ankersgade søger en faglig kompetent, nærværende og hjertevarm sosu-assistent i aftenvagt.
Plejehjemmet Ankersgade 19-23 består af to huse med 41 lejligheder og Plejehjemmet Ankers-gade 25-27 består ligeledes af to huse med 46 lejligheder. Her bor og arbejder en masse dejlige mennesker. Vi vægter god stemning, hjemlig hygge, fællesskab og en meningsfuld hverdag for vores kære beboere.
Som aftenassistent bliver du tilknyttet begge plejehjem, da vi arbejder tæt sammen. Du får kollegaer i alle vores fire huse.
Medarbejdergruppen om aftenen består mest af sosu-hjælpere, men også sosu-assistenter.
Ergoterapeuter, fysioterapeuter og sygeplejersker som er ansat i plejehjemmet, har ind imellem senvagter, hvor der er mulighed for sparring og kompetenceudvikling.
Du får også mulighed for at samarbejde med akut-teamet og aftensygeplejersken.
Vi arbejder ud fra Aarhus Kommunes strategi og De 5 Ledetråde. Vi vægter beboernes hverdags-liv højt med udgangspunkt i hver enkelt beboer. Vi arbejder meget selvstændigt og tilpasser os en altid omskiftelig hverdag.
Vi vægter særligt:
• At du er en rollemodel for dine kolleger, både faglærte og ufaglærte, inden for faglighed, kommunikation og relationer
• At du er opsøgende og ansvarlig for den gode pårørendekontakt
• At du understøtter beboerne i det gode hverdagsliv og motiverer beboerne til at deltage i fysiske og sociale aktiviteter
• At du er glad for beboerne og hjælper med praktiske opgaver og pleje, når tiden er til det
• At du kan arbejde selvstændigt og varetage de assistentopgaverne indenfor dit kompeten-ceområde
Vi gør opmærksom på, at stillingen ligger inden for det døgndækkede område. P.t. forventes tje-nesten fortrinsvis at være i aftenvagt.
Kandidatens profil:
• At du er uddannet sosu-assistent og har autorisation
• At du lever op til din fag- og personprofil
• At du vil være en aktiv del af et bredt tværfagligt team, som værdsætter gode samarbejds-evner
• Du er medansvarlig for at løfte det faglige niveau i plejen
• Du er stabil og fleksibel og vedholdende.
• Du formår at kommunikere konstruktivt med samarbejdspartnere, også i komplekse og ud-fordrende situationer med beboere, pårørende og samarbejdspartnere
• Du kan bevare overblikket i travle perioder, og du kan arbejde struktureret
• Du har ordenssans og overblik
• Du tager ansvar for at planlægge og prioritere egne opgaver
• Du har engagement og fleksibilitet omkring arbejdsplanlægning
• Du tager initiativ og har mod til at tænke ud over de daglige rutiner
• Du har evne og vilje til forandring og nytænkning
• Måske har du kendskab til Aarhus Kommunes elektroniske journal CURA
• Måske har du erfaring med arbejde indenfor Sundhed & Omsorg
Derfor skal du vælge os:
Vi vægter åbenhed, venlighed og tilgængelighed højt. Plejehjemsbeboerne har et godt hverdags-liv, hvor fællesskab og tryghed er i højsædet. Dette synliggøres gennem vores faglige kvalitet og høje arbejdsglæde.
Da du kommer til at arbejde i alle fire huse, er der rig mulighed for at bruge dine kompetencer og din faglighed.
Vi ved, det er vigtigt, at du kommer godt fra start, derfor vil du i starten følge et intro-program og du vil få din egen mentor.
Tjek vores hjemmeside ud her:
https://plejehjem.aarhus.dk/vaelg-plejehjem/8000-aarhus-c/ankersgade-19-23
https://plejehjem.aarhus.dk/vaelg-plejehjem/8000-aarhus-c/ankersgade-25-27
Løn og ansættelsesvilkår:
Stillingen ønskes tiltrådt 1. marts 2024 eller snarest muligt.
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og efter konkret forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Charlotte Jobe på 2920 7936 eller mail chaj@aarhus.dk eller Lone Bak på 24968351
Ansøgning
Klik på ”søg jobbet” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
Ansøgningsfristen er den 19. februar 2024
Vi forventer at afvikle jobsamtaler den 22. februar 2024 i tidsrummet kl. 8.30-12.00
I Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg har vi en generel politik om, at der ved ansættelser indhentes referencer og evt. straffeattest. Du må derfor forvente at blive anmodet herom, hvis vi tilbyder dig stillingen.
Om Sundhed og Omsorg og Aarhus Kommune:
Aarhus Kommune betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle - uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at ansøge stillingen.
Aarhus Kommune er en af Jyllands største arbejdspladser, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle. Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aarhus Kommune, Ankersgade 21, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5987831