BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være en del af et stærkt fagligt fællesskab og et dynamisk arbejdsmiljø med højt til loftet og engagerede medarbejdere og ledere?
Så har vi en spændende stilling som assistent (HK) på 32 timer om ugen, til besættelse snarest muligt og senest den 1. august 2024.
Om Ungecenter Rådgivning og Visitation:
Ungecentret er et myndighedscenter med ca. 130 medarbejdere tilknyttet. Centret har ansvaret for at samarbejde med og yde støtte til udsatte unge og unge med handicap i alderen 15-29 år ud fra Barnets lov samt Serviceloven. Ungecentret er en del af driftsområdet Unge, Job og Uddannelse (UJU), som også rummer de uddannelses- og beskæftigelsesrettede indsatser for unge. Vi har derfor et særligt fokus på at styrke de unges overgang fra ung til voksen og at binde sociale, uddannelses- og beskæftigelsesrettede indsatser tættere sammen.
Om jobbet
Du vil blive en del af afdelingen Administration & Økonomi bestående af 20 medarbejdere med forskellige faglige baggrunde. Afdelingen varetager opgaver omkring løn, økonomi, administrativ understøttelse samt ledelsesunderstøttelse.
De primære arbejdsopgaver som assistent vil være at understøtte centrets socialrådgivere med mange forskellige administrative opgaver. Dette indbefatter blandt andet:
- Registrering og vedligehold af foranstaltninger i vores aktivitetsstyringssystem.
- Betaling af fakturaer og udbetalinger til borgere i vores økonomisystemer.
- Udarbejdelse af kontrakter til f.eks. plejefamilier, opholdssteder, botilbud mfl.
- Beregninger af familiers økonomi i forbindelse med økonomisk støtte til unges efterskoleophold.
- Beregninger af egenbetaling i forhold til ophold på bosteder og i boformer og beregning af huslejetilskud til borgere, der bor i bofællesskab.
Som medarbejder hos os, bliver du en central medspiller i forhold til udvikling af kompetencer og arbejdsgange i afdelingen samt medvirkende til opretholdelsen af en stærk social kapital og et godt arbejdsmiljø i centret.
Du vil få arbejdsplads i Ungecenter Rådgivning og Visitation, Værkmestergade 3, 8000 Aarhus C, hvor assistenterne pt. sidder i storrumskontor.
Profil
Vores krav til en ny kollega:
- Har en uddannelse samt solid erfaring indenfor kontorfaget.
- Er økonomisk anlagt og glad for tal.
- Er i stand til at arbejde struktureret og bevare overblikket i en varieret og ofte travl hverdag.
- Har stærke samarbejdsevner og kan kommunikere tydeligt på tværs af hierarki og faggrupper.
- Er positiv i sit livssyn, hvilket bl.a. skinner igennem i et højt og imødekommende serviceniveau.
- Har lysten og nysgerrigheden til at gå i dybden med opgaver og følge dem helt til dørs.
- Har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation.
Vi forventer at du har erfaring med følgende systemer: KMD Rollebaseret Indgang, Modulus Social, KMD Børn og Voksne og KMD OPUS.
Vi tilbyder:
- En alsidig og udfordrende hverdag med stor variation i arbejdsopgaverne.
- En arbejdsplads hvor der er højt til loftet og plads til humor og forskellighed.
- En arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejders kompetencer samt afdelingens sammenhængskraft.
- Et arbejdsmiljø med ansvarsbevidste kolleger, med stor omsorg for hinanden.
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen en fast stilling på 32 timer pr. uge. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation (HK) på baggrund af kvalifikationer.
Hvis du vil vide mere
Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til koordinator Rikke Ringtved 4185 4024, administrativ leder Rasmus Kold, tlf. 8940 3131, eller assistent Katrine Poulsen, tlf. 2182 3236.
Ansøgning
Vi glæder os til at læse din ansøgning om, hvorfor du ønsker ansættelse hos os.
Stillinger i Aarhus Kommune søges elektronisk. Klik på ”Søg job” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
Ansøgningsfrist onsdag 22. maj 2024.
Samtaler forventes afholdt i uge 22 eller 23.
Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle.
Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!
Leder- og medarbejderroller
I vedlagte link finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune:
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/
De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles – om du er leder eller medarbejder – håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Aarhus Kommune, Værkmestergade 3, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6045484