International Key Account Manager søges til start-up i vækst!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi leder efter en ”International Key Account Manager” med en masse drive, menneskelige kompetencer, salgsevner, vanvittige sprogkundskaber på dansk og specielt engelsk og en lyst til at opbygge og servicere vores udenlandske partnere!

ScandiMate ApS er et nicherejsebureau, der specialiserer sig i at hjælpe danske håndværkere med at udleve deres drøm om at arbejde i udlandet. Vi hjælper unge håndværkere i alderen 18-35 år til Australien, New Zealand og Canada.

Vi tilbyder en central stilling i et ungt miljø på kontoret i Aarhus C. Tilmed masser af ansvar, rig mulighed for udvikling og gode kollegaer.

Vores virksomhed kendetegnes ved et uformelt miljø og en flad virksomhedsstruktur. Vi stræber hver dag efter at gøre vores produkt bedre og give vores kunder en god, glad og personlig service. Som en ny virksomhed prøver vi gerne ting af og retter til undervejs – der er aldrig langt fra tanke til handling.

Dine opgaver spænder bredt fra det operationelle til det strategiske niveau og du vil være en central holdmakker, der er med til at opbygge den fedeste virksomhed i branchen! 

Du vil fra start udføre alt fra de store beslutninger, til de simple admin opgaver og på sigt, kan rollen udvikle sig til en ledende stilling.

Her er et lille udpluk af forskellige opgaver;

  • Ansvar for hele virksomhedens b2b-afdeling (Sammen med stifter Alexander).
  • Baggrundtjekke de rejsende b2c-kunder.
  • Allokere b2c-kunderne ud til de rigtige partnere i udlandet.
  • Deltage i jobinterviewsne imellem b2c og b2b kunderne.
  • Omplacerer b2c-kunderne, hvis det ikke er et match.
  • Holde en personlig kontakt med både partnerne i udlandet og b2c-kunderne.
  • Få flere udenlandske partnere med ombord (salg).
  • Deltage i eventuelle arbejdsrejser til Australien, New Zealand og Canada
  • Være med resten af teamet på diverse relevante messer og events
  • Være med til at opbygge og holde relationer med diverse udenlandske partnere

For at lykkes i stillingen er det essentielt at du:

  • Ikke er bange for at kaste dig ud i nye ting.
  • Gode salgsevner.
  • Er meget serviceminded
  • God til planlægning/koordinering og er detaljeorienteret.
  • Exceptionelt god til dansk og specielt engelsk – Måske har du boet i udlandet eller har engelsk som modersmål?
  • Erfaring fra en lignede stilling er et plus, men ikke et krav.

Vigtigst af alt er at du har lyst og energi til at tage ansvar for hele virksomhedens b2b-side og vil være med at sætte ScandiMate på landkortet.

Dette er en unik vej ind i rejsebranchen, med en rigtig startup indstilling – vi er et ungt team og du vil være med til at opbygge b2b-afdelingen. Du vil arbejde tæt sammen med stifteren Alexander, indtil du er flyvende!


Ansættelse: Hurtigst muligt og der afholdes samtaler løbende.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

ScandiMate ApS, Sonnesgade, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: job@scandimate.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5857641

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet