LindbergHR søger økonomi- og regnskabskonsulent til NRGi

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om virksomheden:

NRGi-koncernen er et af Danmarks største energiselskaber med 1.500 medarbejdere og 225.000 andelshavere. Koncernen består af en række selskaber. 

I NRGi har vi en ambition om at skabe værdi for vores andelshavere og for samfundet ved at fokusere på aktiviteter og løsninger inden for energi, infrastruktur og det byggede miljø. NRGi foretager mange investeringer i den grønne omstilling.

Hos NRGi arbejder vi for at sikre de bedste rammer for en god arbejdsplads, hvor medarbejdere trives, har overskud og går engageret til opgaverne. Der er høj jobtilfredshed og vi er gode til at tage imod nye medarbejdere.

Om jobbet:

Vi søger en økonomi- og regnskabskonsulent der er nysgerrig og initiativrig. Når vi fx modtager en regning hver måned fra samme leverandør, der skal bogføres på forskellige konti, så skal du være typen der tænker ”det må kunne gøres smartere og nemmere!” og gøre noget ved det. -Så du tager fat i leverandøren som opsplitter regningen så det automatisk bliver indlæst og konteret automatisk.

Vi er et stærkt fagligt team, som alle hjælper hinanden, så vi sikrer den bedste service til de ca. 20 NRGi selskaber, som vi laver regnskaber for.

Du har øje for, at vi skal automatisere processerne så meget som muligt og få vores IT-systemer til at udføre så meget arbejde som muligt - så vi arbejder smartere og smartere for hver dag.

Arbejdsopgaverne bl.a. være

  • Kontering af bilag
  • Opdatere skabeloner og løbende optimering af processerne
  • Debitorstyring og kreditbogholderi
  • Fakturering
  • Registrering og betaling af fakturaer
  • Økonomi generelt
  • Diverse ad hoc-opgaver fx i forbindelse med til- og fratrædelse af medarbejdere

Faglige kvalifikationer:

  • Du har en bred viden om økonomi og flere års erfaring som regnskabsmedarbejder, økonomimedarbejder herunder debitor- og kreditorstyring samt bogføring
  • Du har evne og lyst til at understøtte løbende digitalisering og optimering
  • Erfaring med Dynamics 365 Business Central (NAV / Navision) er det en fordel - men ikke et krav
  • Du er velformuleret i dansk såvel mundtligt som skriftligt

Personlige egenskaber:                                                                                                    

  • Du vil rigtig gerne optimere på processer og har hele tiden øje for hvordan I kan arbejde smartere – og handler når du kan se at der er noget I kan gøre smartere
  • Du kan holde overblik over mange forskellige opgaver og deadlines
  • Du kan opretholde en høj kvalitet i arbejdet, også når der er travlt
  • Du sætter en ære i at levere god service til dine kollegaer med et smil
  • Du arbejder struktureret og selvstændigt – men forstår vigtigheden af at samarbejde med dine kolleger
  • Du følger op på dine arbejdsopgaver og sikrer at tingene bliver løst
  • Du er fleksibel og åben for varierende opgaver

 Du tilbydes:

  • En tidsbegrænset stilling - men der er gode mulighed for forlængelse eller at stillingen bliver til en fast stilling. I første omgang tidsbegrænset til ca et år.
    Stillingen er på fuld tid med mulighed for flextid i en attraktiv virksomhed med gode kolleger der hjælper hinanden 
  • Der er høj jobtilfredshed blandt medarbejderne – for det er en god arbejdsplads
  • God faglig sparring og en uformel omgangstone
  • En attraktiv kantineordning, sundhedsforsikring og pensionsordning

 Arbejdspladsens beliggenhed: Aarhus N.

 Ansættelsestidspunkt:  Snarest – men vi har tid til at vente på den rette kandidat.

Ansøgningsfrist:

Kandidater indkaldes løbende til interview, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning snarest. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.

Vil du vide mere?

Du er meget velkommen til at kontakte Carsten Lindberg Hartvigsen tlf. 41813400, såfremt du har konkrete spørgsmål til stillingen.

Hvordan kommer du videre?

Upload straks dit CV og evt. en ansøgning via nedenstående ´'Søg stillingen' knap. Vi ser frem til at høre fra dig og beder dig oplyse i din ansøgning, hvor du har set vores annonce.

Indkomne ansøgninger vil løbende blive gennemgået, og annoncen vil blive slettet, når stillingen er besat.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

LINDBERGHR ApS, Egå Havvej, 8250 Egå

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.lindberghr.dk/stillinger/?hr=show-job%2F143145%26locale%3Dda_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5847871

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet