BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du erfaring med debitor og kreditorbogholderi, så er det dig vi søger.
FK Danmark søger lige nu en medarbejder på fuldtid som kan varetage hele bogholderiet. Arbejdsopgaverne du vil få ansvar for er bl.a.:
- bogføring og fakturering i Business Central 365
- opfølgning af debitorer
- daglig kontakt med kunder
- betaling til kreditorer
- bankafstemning
- ad. hoc. opgaver.
Vi søger en medarbejder med kendskab til bogføring. Du skal ikke kunne alt, da du også ville blive oplært. Derudover søger vi en der er:
- God til Excel og nye systemer
- Gerne erfaring med NAV eller Business Central 365 (ikke krav)
- Er serviceminded
- Glad for at arbejde selvstændig
- Giver gerne en hjælpende hånd
Løn efter kvalifikationer.
Lyder det som noget for dig, så send en kort ansøgning og CV til an@fkd-aps.dk.
Ansættelse er hurtigst muligt, vi indkalder løbende til samtaler.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
FK Danmark ApS, Blomstervej, 8381 Tilst
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: an@fkd-aps.dk
Telefonisk: 44121033
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5838143