Ordremodtager i kundeservice

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Catering Gruppen søger en salgs- og service minded medarbejder til vores kundeservice i Hasselager ved Århus.

 

Du skal arbejde med:

  • Ordremodtagelse og salg pr. telefon herunder rådgivning og vejledning.
  • Ordremodtagelse og salg fra vores webshop.
  • Booking og ekspedition af interne og eksterne chauffører.
  • E-mail korrespondance med kunder og chauffør.
  • Diverse forefaldende kontorarbejde.
  • Du skal have en naturlig tilgang til salg og service samt div. kontor arbejde.
  • Du skal være præsentabel og imødekommende.
  • Du skal have en venlig og glad telefonstemme.
  • Du skal have en positiv tilgang til alle slags opgaver.
  • Du skal have et stort overblik og ikke blive stresset i pressede situationer.
  • Du skal være god til at kommunikere på skrift og i tale.
  • Du skal arbejde i et team.
  • Der vil forekomme weekend arbejde.
  • Du skal arbejde til kl. 17.00 på hverdage.
  • Du skal arbejde på helligdage.
  • Du skal have kørekort, da jobbet indeholder kørsel ud af huset

 

Catering Gruppen tilbyder:

  • Oplæring i database, salgsarbejde, information og produktkundskab.
  • Et spændende job med mange udfordringer.
  • En stor del af jobbet består af kommunikation i telefon og via e-mail.
  • En hverdag med mange opgaver.
  • Løn niveau er 130 kr. pr. time ex. weekend tillæg.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JYSK DINER ApS, Jegstrupvej, 8361 Hasselager

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: job@jysk-diner.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5836680

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet