BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Som vores sekretær i Encounter i Aarhus kommer du til at være en vigtig brik i en spændende hverdag, hvor vi hver eneste dag hjælper mange mennesker i retning af et bedre liv. Encounter er en ambitiøs arbejdsplads, hvor vi stræber efter at tilbyde psykoterapeutiske samtaler med det højest mulige niveau af service, kvalitet og faglighed.
Opgaver og kvalifikationer
Vi søger kandidater med en videregående uddannelse indenfor humanistiske eller
sundhedsfaglige retninger til vores kontor i Aarhus. Opgaven er kompleks og stiller krav til din sans for overblik og struktur.
Som sekretær er du i høj grad Encounters ansigt udadtil og varetager den indledende kontakt med vores klienter, som samtidig kræver en serviceminded indstilling samt evnen til at være omsorgsfuld og kunne tale med sårbare klienter. Desuden har du ansvar for den daglige administrative og praktiske drift på kontoret i Aarhus. Du vil arbejde tæt sammen med vores tre andre sekretærer, og der vil derfor være meget samarbejde med de øvrige afdelinger i landet. Du vil desuden have et nært samarbejde med både husets psykologer og ledelsen.
Stillingen er en tidsbegrænset stilling på 37 timer/ugen og der er opstart 1/6. Stillingen udløber i januar med mulighed for forlængelse
Dine daglige opgaver vil bestå af:
• Telefonisk bookning og indledende visitation af klienter
• Kalenderstyring
• Intern kommunikation
• Ad. Hoc-opgaver, såsom forberedelse af kaffe og te til klienter
• PA-opgaver for Encounter direktør
• Koordinering af klientforløb
Derudover kommer du også til at arbejde med driften i Encounter, og lærer en masse
spændende ting om det administrative i en privat virksomhed.
Disse opgaver indeholder:
• faktureringer
• indkøb til afdelingerne
• håndtering af spørgsmål til kalenderplatformen
• ferieplanlægning
• kommunikation med eksterne partnere
• samt planlægning af sociale arrangementer.
Sammen med husets øvrige faggrupper medvirker du til at sikre et trygt og godt klientforløb.
Vi tilbyder
• et godt tværfagligt samarbejde
• åbenhed over for initiativer og gode idéer til optimering af fx opgaveløsning
• afvekslende arbejdsopgaver
• mulighed for faglig og personlig kompetenceudvikling
• et spændende job på en arbejdsplads i stadig udvikling
• et kompetent team som vægter samarbejde og et godt arbejdsmiljø højt
Du er
• engageret og brænder for sekretærfaget og dets muligheder
• positiv og har lyst til tværfagligt samarbejde
• rutineret bruger af IT, herunder Officepakken, Excel
• flydende i skrift og tale på dansk og engelsk
• selvstændig
• social og god til mennesker
• præsentabel og loyal
• klar til at tage nye udfordringer op
• fleksibel i opgaveløsning og god til at prioritere
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte ledende sekretær Julie Boye Norup tlf: 31720306.
Ansøgningen sendes til vores psykolog Louises mail: louisehansen@encounter.dk
Ansøgningsfrist: Der afholdes samtaler løbende.
Du kan læse mere om psykologhuset Encounter på www.encounter.dk
Om Encounter
Encounter har eksisteret i fem år og er en relativt ny virksomhed, som hele tiden vokser. Det betyder, at der er plads til udvikling og initiativ. Vi vægter det sociale sammenhold højt og prioriterer derfor, at hele kontoret spiser frokost sammen hver dag. Vi har en uformel omgangstone og en flad struktur, hvor man altid kan banke på direktørens dør.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Encounter ApS, Sjæleboderne, 1122 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-05-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: louisehansen@encounter.dk
Telefonisk: 31720306
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5813058