Sagsbehandler til Regnskab og Hittegods & Koster i Østjyllands Politi

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Aarhus

Til at indgå i vores team i Regnskab søger vi en engageret, udviklingsparat og hands-on person, der godt kan lide et arbejdsliv, hvor to dage ikke er ens. Er det dig? Så kan det være, at du er vores nye kollega.

OM STILLINGEN
Stillingen vil være to-delt. Den ene del vil have fokus på sagsbehandling af effekter jf. hittegodsloven og sagsbehandling af sagsrelateret effekter og genstande (koster). Den anden del vil have fokus på lettere sagsbehandling ifm. afregninger vedr. tjenesterejser, advokatsalærer m.m.

Vi vil med denne stilling forsøge at skabe yderligere fleksibilitet og styrke stabiliteten mellem de to enheder. Der refereres direkte til økonomichefen.

Dine primære arbejdsopgaver er bl.a:
• Modtagelse, sagsbehandling og lagerstyring af hittegods med afsæt i Hittegodsloven
• Modtagelse, sagsbehandling og lagerstyring af straffesagsrelateret genstande – i daglig tale ’koster’ i samarbejde med sagsbehandlere i Politi og Anklagemyndigheden
• Klargøring af effekter til politiauktioner i samarbejde med eksternt auktionshus
• Telefonisk og personlig borgerbetjening
• Sagsbehandling af tjenesterejseafregninger
• Sagsbehandling af elektroniske faktura vedr. advokatsalærer
• Lettere sagsbehandling i regnskab generelt

Vi lægger stor vægt på at sætte borgeren i centrum, vi leverer et højt serviceniveau og har et godt samarbejde på tværs i organisationen, samt med eksterne myndigheder. I Hittegods og Koster-teamet er der 2 ansatte, mens der i Regnskabsteamet er 10 ansatte. Regnskabsteamet, som du bliver en del af, ligger organisatorisk under Kredsstyring, der også består af et team der arbejder med analyser, budget og controlling.

OM DIG
Vi forestiller os en administrativ uddannet gerne med flair for lagerstyring og administration i øvrigt. Der vil være fysisk arbejde i Hittegods- og Kosterenheden.

Derudover forventer vi, at du;
• Er teamplayer, da du indgår i selvstyrende team
• Kan planlægge egen tid og prioritere opgaver såvel som tværgående opgaver i teamet
• Er udadvendt, innovativ og robust
• Har lysten til at være en ”blæksprutte” og kan holde hovedet koldt - også i perioder med travlhed
• Evner at spotte logiske sammenhænge
• Har lyst og evne til at arbejde med tal og mennesker
• Har erfaring med kundebetjening og kan agere serviceminded
• Kan arbejde i storrumskontor
• Er rutineret bruger af Office pakken


Du vil få en grundig oplæring i politiets systemer, men det vil være en fordel, hvis du har viden omkring journalisering, sagsbehandler- el. lagersystemer. Ligeledes vil det være et plus, såfremt du har kendskab til Navision og elektronisk fakturahåndtering.

Løn- og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Østjyllands Politi med tjenestested indtil videre på Ridderstræde 1, 8000 Aarhus C.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, og at denne kan opretholdes under hele din ansættelse.

Tiltrædelse i stillingen vil ske efter nærmere aftale.

Samtaler forventes afholdt i uge 25 el. uge 26.

Kontakt og ansøgning

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Økonomichef John Lautrup på telefon 2269 1002.

Er du interesseret i stillingen, bedes du sende din ansøgning, CV og dokumentation for relevant uddannelse.

Når du ansøger om en stilling ved politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger ved politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger.

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Ansøgningsfrist: 5. juni 2023 

Danmark er inddelt i 12 politikredse (samt Færøerne og Grøn¬land). Østjyllands Politi har tre primære stationer henholdsvis i Aarhus, Randers og Grenaa samt et antal lokalstationer. Kredsen dækker et areal på 3.503 km2, som har mere end 536.000 indbyggere. Der er ved Østjyllands Politi ansat i alt ca. 1000 medarbejdere. Østjyllands Politi omfatter følgende kommuner; Randers, Norddjurs, Syddjurs, Favrskov, Aarhus, Odder og Samsø.

Østjyllands Politi arbejder ud fra værdier om åbenhed, ærlighed, ansvarlighed, etik og kvalitet. Vores mission er, som en del af dansk politi, at virke for tryghed, sikkerhed, fred og orden i samfundet gennem forebyggende, hjælpende og håndhævende virksomhed. Vi vil sikre at strafskyldige drages til ansvar og sikre, at der ikke sker forfølgning af uskyldige.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Østjyllands Politi, Hovedstation, og Rigspolitiet, Ridderstræde, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://politi.dk/job-i-politiet/ledige-stillinger/oejy10770

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5838767

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet