Udbudskonsulent til Borgmesterens Afdeling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet:
Brænder du for at bruge dine evner som udbudskonsulent og få brugernes behov, juraen og økonomien til at gå op i en højere enhed i tæt samarbejde med en Contract Manager? Så er du måske på vej til et spændende job som Udbudskonsulent i Indkøb & Udbud, i landets 2. største kommune.

Vi søger en udbudskonsulent til Team Medarbejdere. Teamet består af 2 udbudskonsulenter og 3 contract managers. Team Medarbejdere beskæftiger sig med forskellige typer af udbud og udbudsområder, som f.eks. vikarydelser, arbejdsbeklædning til medarbejdere, managementkonsulent ydelser, biblioteksmaterialer mv. De forskellige teams hjælper dog hinanden, så der vil også blive mulighed for at varetage udbud indenfor sundhedsområdet (udbud forankret i Team Borgere). 

Du vil indgå i et tæt samarbejde med de øvrige medarbejdere i afdelingen for at bidrage til at sikre en koordineret og velstruktureret opgaveløsning, der skaber værdi for vores forretning. I opgaveløsningen er der ligeledes fokus på innovation og bæredygtighed for at sikre løsninger, som er med til at nedsætte kommunens CO2 aftryk. 
Du indgår naturligt i vores teamstruktur, hvor vi i fællesskab arbejder med såvel udbud som indkøb under de respektive udbudsområder. Som udbudskonsulent fungerer man i det daglige som projektleder på selvstændige udbudsopgaver. Du vil derudover skulle indgå i mange forskellige typer af opgaver.

Som udbudskonsulent vil dine opgaver bl.a. omfatte: 

  • Udbud fra start til slut i et stærkt teamsamarbejde
  • Udarbejde markedsanalyse, høringsmateriale mv.
  • Udarbejde udbudsstrategi, udbudsmateriale og kontrakt
  • Evaluering af tilbud, samt evt. behandling af aktindsigtsager mv.
  • Ansvarlig for – i samarbejde med contract managers – at sikre at udbud og den efterfølgende kontraktstyring går hånd i hånd, og med brugerne i centrum
  • Indkøbs- og udbudsmæssig rådgivning af kommunens institutioner/afdelinger
  • Øvrige ad hoc-opgaver i afdelingen

Du vil skulle kommunikere med mange forskellige typer af medarbejdere på mange niveauer, både internt i Aarhus Kommune og med eksterne samarbejdspartnere, herunder: leverandører, brugere, brancheorganisationer, andre offentlige myndigheder, mv. 

Vi arbejder efter strukturerede processer og arbejdsgange, og har værktøjer, der er med til at sikre en optimal opgaveløsning. Vi sørger selvfølgelig for, at du bliver klædt på til opgaverne og at der sker en fornuftig overdragelse af opgaver fra dine kommende kollegaer.


Din profil:
Indgangen til stillingen kan være mange, du har gerne en relevant lang videregående uddannelse – Cand. Jur., Cand. Merc. Jur. eller lignende. 

Vi søger en medarbejder der:

  • Kan sætte sig ind i kompliceret stof og selvstændigt koble de udbudsretlige principper til den praktiske gennemførelse af en udbudsproces
  • Er ambitiøs
  • Gerne har en bred juridisk profil
  • Har gode analytiske evner og har sans for detaljen. Du overholder aftaler, har gennemslagskraft og er i stand til at motivere andre og drive en proces fremad
  • Har IT-færdigheder på et højt niveau – ligesom brug af pc-baserede værktøjer, herunder Excel er helt naturligt for dig
  • Kan kommunikere klart og tydeligt mundtligt og skriftligt
  • Kan skabe gode relationer både i og udenfor organisationen
  • Er udviklingsorienteret og kan arbejde selvstændigt såvel som i teams
  • Har let til smil med en positiv indstilling og godt humør
  • Er ansvarsbevidst og stabil
  • Kan holde mange bolde i luften og hovedet koldt i pressede situationer
  • Fokuserer på mulighederne fremfor begrænsningerne og er nysgerrig og nytænkende, og sætter pris på nye udfordringer samt en løbende udvikling af kontrakterne
  • Værdsætter vidensdeling og sparring, og kan både modtage og bidrage i udvikling af et stærkt fagligt miljø
  • Evner at sætte sig i andres sted – skifte perspektiv
     

Derfor skal du vælge os - du får:

  • Stor medindflydelse på tilrettelæggelsen af dit arbejde
  • Selvstændige arbejdsopgaver kombineret med opgaver der skal løses i teamet
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Samarbejde på tværs af faggrænser
  • Et uformelt, godt kollegialt miljø med engagerede kollegaer
  • Et job med stor fleksibilitet og frihed under ansvar
     

Løn og ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
  
Ugentligt timetal: 37 timer.


Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til sektionsleder, Sandra Enevoldsen, på telefon 41854122.


Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.

Kopi af eksamensbevis skal vedlægges. 

Ansøgningsfrist: 10. august 2023

Den 14. august 2023 vælger vi de kandidater, vi inviterer til samtale. 

1. samtale finder sted, den 16. august 2023. Evt. 2. samtale finder sted, den 22. august 2023. 

Aarhus Kommune ser mangfoldighed som en styrke. Vi opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion og nationalitet til at søge.


Om os - Indkøb & Udbud
Aarhus Kommune er med i front med modernisering af offentlige indkøb og har en velkonsolideret Indkøbs og Udbudsafdeling med meget kompetente medarbejdere. Indkøbsorganisationen er baseret på et stærkt tværmagistratsligt samarbejde og er en del af Fælles Service i Borgmesterens Afdeling. Indkøb & Udbud har p.t. 70 medarbejdere, fordelt i mindre teams. Vi arbejder i tætte teams, hvor nøglen er samarbejde omkring udbudsprocessen, implementering samt styring af aftalerne. 
Vores mål er at sikre et effektivt, professionelt og bæredygtigt indkøbsarbejde i Aarhus kommune. 


Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

Leder- og medarbejderroller
I vedlagte link finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune:
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/

De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles – om du er leder eller medarbejder – håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Rådhuspladsen 2, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://aarhus.career.emply.com/ad/udbudskonsulent-til-borgmesterens-afdeling/vzhvl2/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877700

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet