Aarhus Kommune: Contract Manager til Indkøb & Udbud i Borgmesterens Afdeling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet:
Vil du være med i front, når Aarhus Kommune etablerer et nyt team? I Indkøb & Udbud er vi i gang med at etablere et nyt team – Team Specialiseret socialområde – som skal sætte fokus på de køb, Aarhus kommune foretager på det specialiserede socialområde. I den forbindelse skal vi arbejde med en ny model, hvor vi blandt andet vil gennemgå alle kontrakter indgået på unge- og voksenområdet, derfor søger vi en Contract Manager med kompetencer indenfor forhandling af kontrakter og kontraktstyring.  

I teamet skal vi blandt andet arbejde med afsæt i følgende opgaver:

  • Understøtte myndighedsområdet med kontraktforhandling og opfølgning
  • Større gennemsigtighed mellem pris og kvalitet
  • Tydelighed i sammensætning af priser
  • Lette administrative sagsgange for det socialfaglige personale 

Herudover:

  • Implementering af systematisk Contract Management på alle kontrakter 
  • Sikre at alle visitationer sker med afsæt i faglig og økonomisk forsvarlighed, synlighed og gennemsigtighed
  • Implementering af KL / Aarhus kommune standardkontrakt 
  • Implementering af Byrådsbesluttet arbejdsklausul 

Udover stillingen som Contract Manager vil vi også ansætte to medarbejdere med socialfaglig baggrund. Der vil i teamet også være kompetencer indenfor økonomi/data og administration til at fuldende teamet. 

Som Contract Manager bliver du ligeledes en del af en veletableret sektion med tre andre teams. Det betyder gode muligheder for at sparre med erfarne kollegaer, herunder andre Contract Managers. På den måde bliver du en del af et større fagligt fællesskab, hvor vidensdeling er i højsæde. 


Din profil:
Vi forventer at du:

  • Har en relevant uddannelse, Cand.Merc., Cand Oecon. eller lignende. Du må gerne være nyuddannet.   
  • Er initiativrig, ansvarlig og selvstændig og har et godt humør
  • Har gode samarbejdsevner og forståelse for nødvendigheden af at inddrage kollegaer, leverandører og andre interessenter for at opnå det bedste resultat
  • Er analytisk og metodisk stærk, og trives i et fagligt miljø, hvor der ofte er komplekse problemstillinger, der skal løses
  • Fokuserer på mulighederne fremfor begrænsningerne
  • Er nysgerrig og nytænkende samt sætter pris på nye udfordringer
  • Har gode skriftlige og mundtlige formidlings- og formuleringsevner
  • Værdsætter vidensdeling og sparring, og både kan modtage og bidrage i udvikling af et stærkt fagligt miljø
  • Er ansvarsbevidst, engageret og har drive, og det er naturligt for dig selvstændigt at planlægge, prioritere og administrere dine arbejdsopgaver
  • Har gode IT-færdigheder, og brug af pc-baserede værktøjer, herunder Excel - er helt naturligt for dig
  • Da der må forventes en del kørsel, er det en fordel at du har kørekort
     

Derfor skal du vælge os:

  • Stor medindflydelse på tilrettelæggelsen af dit arbejde
  • Selvstændige arbejdsopgaver kombineret med opgaver der skal løses i samarbejde med kollegaer
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Samarbejde på tværs af faggrænser
  • Et uformelt, godt kollegialt miljø med engagerede kollegaer
     

Løn og ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
  
Ugentligt timetal: 37 timer.

Der er tale om en tidsbegrænset stilling fra ansættelsestidspunktet og 2 år frem.


Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til sektionsleder Sandra Enevoldsen på telefon 41854122.


Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.

Kopi af eksamensbevis skal vedlægges. 

Ansøgningsfrist:  17. september 2023
 
Vi forventer, at 1. samtale finder sted d. 20. september 2023. Evt. 2. samtale finder sted d. 26. september 2023.

Aarhus Kommune ser mangfoldighed som en styrke. Vi opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion og nationalitet til at søge.


Om Indkøb & Udbud:
Aarhus Kommune er med i front med modernisering af offentlige indkøb og har en velkonsolideret Indkøbs- og Udbudsafdeling med meget kompetente medarbejdere. Indkøbsorganisationen er baseret på et stærkt tværmagistratsligt samarbejde og er en del af Borgmesterens Afdeling.  Indkøb & Udbud har p.t. 70 medarbejdere, fordelt i mindre teams. Vores mål er at sikre et effektivt og professionelt indkøbssamarbejde i Aarhus kommune.

Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

Leder- og medarbejderroller
I vedlagte link finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune:
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/

De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles – om du er leder eller medarbejder – håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Rådhuspladsen 2, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://aarhus.career.emply.com/ad/contract-manager-til-indkob-udbud-i-borgmesterens-afdeling/nt3ne8/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5900178

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet