Aarhus Kommune: Medarbejder til Kontaktcentret i Borgerservice Aarhus

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Borgerbetjeningens hovedopgaver:

  • Ekspedition af borgere inden for afdelingens opgaveportefølje telefonisk, personligt og digital post
  • Sagsbehandling indenfor vielser, MitID, pas og kørekort
  • Medbetjening, vejledning og generel borgervejviser rundt i det offentlige blandt andet via Borger.dk.
  • Foretage vielser som giftefoged på Rådhuset eller ude f.eks. i private hjem i Aarhus 


Om jobbet:
Er du vild med at tale med mange forskellige mennesker? Så kan du nu blive en del af Borgerbetjeningen i Borgerservice. Vi er 50 medarbejdere, som hver dag gør vores bedste for at servicere borgere med fokus på den enkeltes behov.

Jobbet er i Kontaktcentret, hvor vi ekspederer de telefoniske opkald, som kommer via Aarhus Kommunes hovednummer og Den Digitale Hotline (DDH). Med andre ord: Vi er kommunens hovedindgang. Hver samtale er forskellig og er med til at gøre dagen alsidig. Så det er vigtigt, at du kan bevare roen til at skabe et overblik, når borgeren ikke ved, hvem eller hvor de skal henvende sig for hjælp. Du skal derfor også kunne navigere rundt i mange forskellige fagsystemer på samme tid. En vigtig del af dit arbejde bliver at vie byens borgere. Du vil som giftefoged vie enten på Rådhuset, ude i private hjem eller udvalgt steder i Aarhus Kommune. Som giftefoged vil du komme i kontakt med både danske og udenlandske par som ønsker at blive gift i Aarhus Kommune. Du vil have et tæt samarbejde med vielseskontoret som planlægger og klargøre vielserne. Du vil som giftefoged derfor også skulle arbejde udvalgte lørdage.


Din profil:

  • Har gode IT-kompetencer, er vant til at arbejde i flere systemer og ser sammenhængen imellem dem. Bidrager til at organisationen udvikler sig digitalt.
  • Er servicemindet og professionel i dit møde med borgeren, hvor du evner at se borgeren med gensidig respekt i øjenhøjde og holde fokus på sagen, også i konfliktsituationer
  • Vil bidrage til at hjælpe kolleger og afdelingen med IT-udfordringer
  • Har gode samarbejdsevner og positiv tilgang til faglig vidensdeling
  • Kan tænke i helheder og se løsninger 
  • Vil bidrage til god trivsel i afdelingen
  • Er smilende og har en imødekommende og venlig stemme – også i travle perioder
  • Behersker mundtlig dansk og engelsk  
  • Er fleksibel i forhold til at håndtere skift i arbejdsopgaver samt ikke have fast arbejdsplads
  • Har en administrativ baggrund som HK-assistent, specialist eller lignende
  • Forandringsparat, innovativ og nysgerrighed til at løse opgaverne mest effektivt.
     

Derfor skal du vælge os:

  • Et job med mange berøringsflader til borgere, interne afdelinger og myndigheder 
  • Interessante og udfordrende arbejdsopgaver med mulighed for kompetenceudvikling
  • Gode kolleger og et godt arbejdsmiljø
  • Vi vægter forskelligheder og relationel koordinering højt 
  • Afvekslende arbejde hvor ingen dage er ens
  • Attraktiv arbejdsplads, hvor hjemmearbejde efter aftale/kan aftales
  • Vi skaber værdi for borgerne, når vi løser kerneopgaven sammen på tværs i det offentlige
     

Løn og ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
  
Ugentligt timetal: 37 timer

Der vil blive indhentet privat straffeattest og ansættelse sker under forudsætning af, at attesten ikke viser, at du er uegnet/uværdig til stillingen. Du kan læse mere her om hvordan vi behandler dine oplysninger her.  Der indhentes årligt en privat straffeattest. Stillingen er til enhver tid betinget af en tilfredsstillende privat straffeattest.

Der vil blive indhentet en offentlig straffeattest og ansættelse sker under forudsætning af, at attesten ikke viser, at du er uegnet/uværdig til stillingen. Du kan læse mere her om hvordan vi behandler dine oplysninger her. Stillingen er til enhver tid betinget af en tilfredsstillende offentlig straffeattest.


Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til leder af Borgerbetjeningen, Vibeke Bech, på telefon 2920 4364 eller teamleder i Kontaktcentret, Kasper Holt Roesen, på telefon 4184 8496.


Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
 
Ansøgningsfrist:  mandag den 11. september 2023.
 
Vi forventer, at samtaler finder sted i uge 39.


Om os
I Kultur og Borgerservice tror vi på, at mangfoldighed blandt medarbejderne er en kæmpe ressource. Når medarbejderne er forskellige, er det med til at skabe en åben arbejdspladskultur, hvor vi udfordrer hinanden og prøver nye ideer af. Samtidig betyder mangfoldighed blandt medarbejderne, at vi bliver endnu bedre til at møde alle byens borgere. 

Vi gør Aarhus kendt som en global videns- og oplevelses by | Vi overrasker og udfordrer borgerne med unikke oplevelser | Vi er nyskabende og tør gå i front

Vi giver Aarhus Puls gennem: Fremtidens mødesteder på tværs af kultur, globalt udsyn og lokal indsigt, levende brug af ny viden og teknologi, vækstlag og talentudvikling.


Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

 
Leder- og medarbejderroller
I vedlagte link finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune:
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/

De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles – om du er leder eller medarbejder – håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement.
 
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Hack Kampmanns Plads 2, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://aarhus.career.emply.com/ad/medarbejder-til-kontaktcentret-i-borgerservice-aarhus/5je60a/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5897248

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet