BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om jobbet:
Aarhus Kommune søger en Teamkoordinator og Contract Manager til Kørselskontoret/team kørsel
Brænder du for at bruge dine evner i koordinering af kørselsopgaver og være ”lead” på kontrakter som kommunen har indgået på kørselsområdet med persontransport i fokus. Så er du på vej til et spændende job som Teamkoordinator og Contract Manager i landes 2. største kommune
Kørselskontoret har til formål at varetage en helhedsorienteret koordinering af den borgerrettede kørsel. Vi søger derfor en dedikeret person, der har erfaring med disponering af kørsel, vagtplanlægning af teams, koordinering og sagsbehandling på området, samt være Aarhus kommunes kontraktholder på de udbudte kørselsaftaler.
Arbejdet i teamet omfatter oprettelse og planlægning af bevilliget kørsel fra de forskellige magistratsafdelinger, Telefonbetjening og digitale henvendelser fra borgere, skoler og institutioner i og omkring kommunen.
Du vil desuden også være contract manager på de udbudte kørselsområder, hvor du i samarbejde med kollegaer fra Indkøb & Udbud får den nødvendige sparring og hjælp på problemstillinger der måtte være.
Om Kørselskontoret
Aarhus Kommune varetager planlægning af kørsel med borgere inden for flere forskellige områder. Eksempler er befordring af specialbørn til daginstitutioner og aflastning, ældre til dagcentre, borgere til genoptræning, osv. Kørselskontoret vil både skulle varetage periodebestillinger (faste ture) og enkelt bestillinger (supplerende ture). Dette foregår via udbudte kørselskontrakter med eksterne leverandører.
Vi er pt. ca. 20 skønne kollegaer som sidder på Rådhuset i Aarhus.
Team Kørsel udgør det ene af 6 teams i Indkøb & Udbud, som er en del af Fælles Service i Borgmesterens Afdeling. Vi er pt. Ca. 80 medarbejdere i Indkøb & Udbud.
Som Teamkoordinator på Kørselskontoret vil du indgå i et dedikeret team, der samarbejder tæt om at levere en engageret indsats, som betyder, at borgere og samarbejdspartnere – interne såvel som eksterne – føler sig i trygge hænder og får leveret en god og imødekommende service inden for de aftalte rammer på kørsel i Aarhus Kommune.
Dit hovedområde vil være teamkoordinering og Contract Manager på kørselsområderne. Du forventes at skulle være i løbende dialog med borgere og eksterne samarbejdspartnere, samt planlægge og koordinere opgaverne i samarbejde teamet.
Dine opgaver er b.la:
- Vagtplanlægning i samarbejde med teamet
- Koordinering og hjælp til planlægning og sagsbehandling i vores planlægningssystem (PASS fra Trapeze).
- Kendskab til borgerkontakt, herunder modtagelse af ændringer og aflysninger af ture.
- At sikre at udbud og den efterfølgende kontraktstyring går hånd i hånd - i samarbejde med udbudskonsulent
- Implementering og efterfølgende kontraktstyring af aftaler med en kommerciel og proaktiv tilgang
- Sagsbehandling på kørselsområdet både internt og eksternt.
- Kontakt til institutioner, skoler og afdelinger i Aarhus Kommune på udviklingsopgaver
- Controlling af kørselsydelser, op mod det aftalte i kontrakterne.
Øvrige opgaver:
- Medvirke til at Kørselskontoret når sine mål, om at udvikle sig digitalt, samt sikre en god og stabil kørsel
- Medvirke til det gode samarbejde mellem magistratsafdelingerne, Kørselskontoret og de eksterne samarbejdspartnere
- Kunne mestre i en til tider hektisk hverdag tage beslutninger her og nu.
- Diverse drifts- og ad hoc-opgaver.
Din profil:
Indgangen til stillingen kan være mange, du har gerne en relevant uddannelse – med fokus på transport-planlægning og Contract Management, samt forstår at have fokus på teamets opgaver.
Vi søger en medarbejder, som:
- Er initiativrig, ansvarlig og selvstændig og har et godt humør
- Har gode samarbejdsevner og forståelse for nødvendigheden af at inddrage kollegaer, leverandører og andre interessenter for at opnå det bedste resultat
- Har stærke it-kompetencer og meget gerne erfaring med et planlægningssystem, eks. PASS eller Novus fra Trapeze, Planet fra Midttrafik el. lignende
- Kan kommunikere klart og tydeligt mundtligt og skriftligt og skabe gode relationer både i og udenfor organisationen
- Er komfortabel med til tider at skulle navigere i komplekse omgivelser, hvor det kan være nødvendigt at tænke ud af ”boksen”
- Er udviklingsorienteret og kan arbejde selvstændigt såvel som i teams
- Har erfaring kontrakter og styring af disse
- Har god økonomisk forståelse, analytisk sans.
- Har let til smil med en positiv indstilling og godt humør, også når det går lidt stærkt
- Er ansvarsbevidst og stabil.
- Har lyst til at arbejde i en politisk ledet organisation og med et område som er under politisk bevågenhed.
Du vil blive en del af Borgmesterens Afdeling, som varetager centrale opgaver i Aarhus Kommune inden for politisk betjening, økonomi, HR, jura, it og indkøb.
Derfor skal du vælge os:
- Vi er en spændende arbejdsplads i udvikling
- Vi har en masse interessante udfordringer, som vi skal bruge din ekspertise til.
- Vi har en arbejdsplads der vægter trivsel højt.
- Du bliver en del af et arbejdsmiljø, hvor omgangstonen er uformel og en arbejdsplads med højt til loftet, gode sociale relationer.
- Et spændende og udfordrende job med gode muligheder for faglig og personlig udvikling
- En spændende hverdag, hvor en uformel tone og højt humør er en stor del af hverdagen
- Frugtordning og god kaffe
- Adgang til feriefond med stort udvalg af feriehuse.
Løn og ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
Ugentligt timetal: 37
Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Sektionsleder, John Lyngholm Arentoft på telefon 21308722 eller email: jolya@aarhus.dk
Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
Kopi af eksamensbevis skal vedlægges.
Ansøgningsfrist: 17. september 2023.
Vi forventer, at 1. samtale finder sted i uge 38. Evt. 2. samtale finder sted i uge 39.
Aarhus Kommune ser mangfoldighed som en styrke. Vi opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion og nationalitet til at søge.
Om os
Vil du vide mere om Borgmesterens Afdeling, så se her: Borgmesterens Afdeling (aarhus.dk)
Organisering i Indkøb & Udbud, Borgmesterens Afdeling.
Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!
Leder- og medarbejderroller
I vedlagte link finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune:
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/
De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles – om du er leder eller medarbejder – håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aarhus Kommune, Rådhuspladsen 2, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://aarhus.career.emply.com/ad/teamkoordinator-og-contract-manager-til-korselskontoret/dhi466/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5900044