BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Sekretariatet ved Institut for Byggeri og Bygningsdesign ved Aarhus Universitet søger 2 HK-studentermedhjælpere, som kan deles om at varetage forskellige opgaver.
Forventet startdato
1. november eller snarest muligt herefter.
Opgaver
Du skal dels løse en række faste opgaver på ugentlig basis, dels en række ad hoc-opgaver på faste tidspunkter, som du og/eller den anden studentermedhjælper byder ind på.
Faste opgaver:
- Oprydning i køkkener, opfyldning af kaffe, te, mv.
- Oprydning i printerrum, opfyldning af papir, toner m.m.
- Oprydning i fællesarealer og evt. andre områder efter behov
- Assistance i forbindelse med flytninger/omrokeringer af kontorer, laboratorier m.m.
- Praktisk og administrativ assistance til arrangementer og møder (f.eks. mødeindkaldelser, bestilling af forplejning, praktisk assistance på selve dagen).
- Klargøring af lokaler til næste semester omkring årsskifte og sommerferieperiode (oprydning projektlokaler, fællesarealer, tømning af opbevaringsskabe, rengøring køkkener, m.m.)
Den gennemsnitlige arbejdstid er ca. 2-3 timer pr. uge. I perioder kan der forekomme flere timer, f.eks. i juli-august. Du tilrettelægger selv arbejdstiden sammen med sekretariatet, så der tages hensyn til dit studie.
Du skal være indstillet på, at de faste opgaver skal løses på ugentlig basis, og at andre opgaver løses i ydertidspunkterne af almindelig kontortid. De travleste perioder er omkring årsskiftet og i sommerferieperioden, hvor vi gør klar til nyt semester. I sommerferieperioden vil opgaverne ligge før og efter industriferien, dvs. begyndelsen af juli og i august måned.
Din profil
For at lykkes i jobbet skal du være serviceminded, udadvendt og ansvarsbevidst. Du er god til selv at skabe struktur omkring de faste opgaver, og du kan tage initiativ i opgaveløsningen. Du er samtidig god til at samarbejde med den anden studentermedhjælper og medarbejderne i sekretariatet om de forskellige opgaver. Vi lægger vægt på gensidig fleksibilitet, hvor hensynet til dit studie altid vejer tungest, men hvor du også er indstillet på at træde til, når vi har behov for din assistance.
Arbejdssted og ansættelsesområde
Arbejdsstedet er Navitas, Inge Lehmanns Gade 10, 8000 Aarhus C og ansættelsesområdet er Aarhus Universitet med tilhørende institutioner.
Kontakt information
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til: Sekretariatsleder, Anja Torup Hansen, 25370837, anja.toruphansen@cae.au.dk.
Formalia
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til organisationsaftalens § 35 indgået mellem Skatteministeriet og HK/Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere og fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten).
Du skal være aktiv studerende og dokumentere at være indskrevet ved en højere læreanstalt.
Aarhus Universitet vil være en attraktiv og inspirerende arbejdsplads for alle og ønsker en kultur, hvor hver enkelt kan udfolde og udvikle sig. Vi ser ligestilling og diversitet som en styrke og opfordrer derfor alle interesserede til at ansøge.
Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.
Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.300 medarbejdere med en årlig omsætning på 7,0 mia. kr. Læs mere på www.au.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Aarhus Universitet, Inge Lehmanns Gade 10, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://AU.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=0d1823d7-efa5-48b5-8a93-8bb0c9b5c885
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5899894