Administrativ medarbejder søges til Politiadministrativ Enhed i Aarhus

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Aarhus

Den Politiadministrative Enhed understøtter politiafdelingerne ved Østjyllands Politi.

Enheden varetager opgaver som klargøring af straffesager til videre behandling, bistand til slutning af sager, standardskrivelser til borgerne, telefon- og andre borgerhenvendelser, koordinering- og transskribering af afhøringer, fotoforevisning og transport- og besøgskoordinering. I det daglige arbejder Politiadministrativ Enhed tæt sammen med de forskellige politiafdelinger samt anklagemyndigheden, og der tilbydes derfor en spændende og afvekslende arbejdsplads, hvor faglighed og engagement er i højsædet.

Politiadministrativ Enhed har tjenestested i både Aarhus, Randers og Grenaa.

Om dig:
- Du har en administrativ uddannelse eller har tilsvarende erfaring med administrativt arbejde
- Du har erfaring med offentlig administration, men dette er ikke et krav
- Du har en fleksibel indstilling til arbejdsopgaver og er interesseret i at tilegne dig ny viden
- Du kan arbejde selvstændigt og systematisk med opgaverne
- Du kan håndtere flere opgaver ad gangen samt beherske varierende arbejdspres
- Du besidder en vis portion robusthed
- Du yder en god service såvel eksternt som internt
- Du har god IT-forståelse og flair for at sætte dig ind i nye IT-systemer
- Du har et positivt menneskesyn, er imødekommende og trives i forandringsprocesser

Løn- og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Som udgangspunkt bliver dit tjenestested på Ridderstræde 1, 8000 Aarhus C. Den gennemsnitlige arbejdstid er på 37 timer.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, og at denne kan opretholdes under hele din ansættelse.

Ansættelsestidspunktet er efter nærmere aftale.

Kontakt og ansøgning

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Peter Hallstrøm Jensen tlf. 4046 2993 eller phj003@politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade relevant eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Ansøgningsfrist: 9. juni 2024

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Østjyllands Politi, Hovedstation, og Rigspolitiet, Ridderstræde, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6056812

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet