Administrativ medarbejder til forskningsgrupper

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Institut for Biomedicin på Aarhus Universitets sundhedsvidenskabelige fakultet, Health, søger en administrativ medarbejder til PA- og sekretæropgaver pr. 1. maj 2024 eller snarest muligt derefter. Stillingen er en tidsubegrænset stilling, der kan være på fuld tid eller på deltid.

Institut for Biomedicin prioriterer diversitet og godt arbejdsmiljø, da det er en forudsætning for banebrydende forskning. I et diverst og internationalt forskningsmiljø søger dedikerede medarbejdere ny viden inden for biomedicinske forskningsområder som infektion og inflammation, membraner, neurovidenskab og personlig medicin. Institut for Biomedicin leverer forskningsbaseret undervisning af højeste kvalitet og har blandt andet ansvaret for en stor del af medicinuddannelsen. Cirka 500 medarbejdere fra hele verden er ansat på instituttet, som huser moderne laboratorie-, core- og dyrestaldsfaciliteter. Engelsk er det foretrukne sprog i både laboratoriet, til møder og ved seminarer. Institut for Biomedicin har fokus på innovation, entreprenørskab og samarbejde med erhvervslivet, og adskillige forskere fra instituttet har etableret virksomheder, der udvikler nye lægemidler på et professionelt fundament af videnskabelig grundforskning. Du kan læse mere om instituttet her og om fakultetet her.


Dine arbejdsopgaver


Som administrativ medarbejder il PA- og sekretæropgaver er din primære opgave at understøtte en gruppeleder i forskellige forskningsgrupper med forskellige administrative opgaver. Du vil have ophæng i instituttets sekretariat, men i kortere eller længere perioder vil du være tilknyttet forskellige forskningsgrupper, som har behov for ekstra administrativ støtte.

Dine opgaver vil primært bestå af:

  • Planlægnings- og koordineringsopgaver
  • Afholdelse af rekrutteringsprocesser
  • Administrative opgaver i forbindelse med afholdelse af PhD forsvar, seminarer og mindre videnskabelige møder
  • Budgetopfølgning og økonomioverblik
  • Rejseplanlægning, bookning og afregning
  • Ad hoc administrative opgaver

Du refererer til sekretariatsleder Morten Pless.  


Dine kompetencer


Du har en relevant baggrund og gerne erfaring med lignende opgaver, desuden:
  • har du gode kommunikative evner på engelsk og dansk - både i skrift og tale
  • trives du med at være tilknyttet forskellige forskningsgrupper på samme tid og sommetider i tidsbegrænsede perioder
  • er du struktureret, god til at skabe overblik og har samtidig sans for detaljerne
  • har du nogen økonomisk forståelse 
  • sætter du en ære i at være på forkant og sikre, at forskningsgruppelederen trygt kan overlade diverse administrative opgaver til dig  
  • er du superbruger i Office-pakken og har bred IT-erfaring og forståelse
  • kan du arbejde selvstændigt og tage selvstændige beslutninger
  • kan du samarbejde og forstår at bruge dette samarbejde til at finde de gode løsninger



Vi kan tilbyde


En spændende og varierende stilling med et bredt netværk og med mulighed for at gøre en stor forskel for den enkelte forskningsgruppeleder. Dette på et stort institut med højt til loftet, med en mangfoldig medarbejdergruppe og med mange gode kollegaer. Du får ansvar for at følge dine opgaver til dørs kombineret med en stor frihed i opgaveudførelsen. Vi lægger vægt på at være en rummelig og fleksibel arbejdsplads, hvor vi støtter og hjælper hinanden på tværs af funktioner.


Spørgsmål til stillingen


Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Morten Pless pr. tlf.: +45 2059 7784.

Arbejdsstedet er Institut for Biomedicin, Høegh-Guldbergs Gade 10, 8000 Aarhus C, Danmark.

Vi forventer at afholde samtaler i marts 2024. Du vil muligvis modtage en case i forbindelse med samtalerne.



Ansættelsesgrundlag


Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Skatteministeriet og relevant overenskomst.


Ansøgning


Din ansøgning skal indeholde følgende:
  • Ansøgning
  • Curriculum Vitae
  • Angivelse af uddannelse (kopi af relevante eksamensbeviser)
  • Referencer/anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemet

Vi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere.

Aarhus Universitet vil være en attraktiv og inspirerende arbejdsplads for alle og ønsker en kultur, hvor hver enkelt kan udfolde og udvikle sig. Vi ser ligestilling og diversitet som en styrke og opfordrer derfor alle interesserede til at ansøge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.
 


Om Aarhus Universitet

Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.300 medarbejdere med en årlig omsætning på 7,0 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aarhus Universitet, Wilhelm Meyers Allé 3, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5985384

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet