Administrativ medarbejder til Midttrafiks Billetkontroladministration

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Sætter du pris på at tale med mange forskellige mennesker? Motiveres du af at gøre en forskel og yde en god service?

Så kan du gøre en forskel hos Midttrafik, da vi søger en barselsvikar til en fuldtidsstilling (37 timer) i vores Billetkontroladministration.

Billetkontroladministration er organiseret under Økonomi og er et stærkt fagligt team, som varetager en kombination af telefonisk betjening og administrative opgaver.

 

Billekontroladministrations kerneopgaver:

  • Kommunikation med vores kunder og fokus på kunderne i alle led
  • Varetagelse af mundtlige og skriftlige henvendelser fra kunder, som har modtaget en kontrolafgift
  • Opgaveløsning i forskellige fagsystemer
  • Dialog og samarbejde med den øvrige del af organisationen og vores leverandører

 

Din profil:

  • Det vægtes højt, at du har erfaring med telefonbetjening og sagsbehandling i kundevendte funktioner og har lyst til at lære nyt
  • Du kommunikerer ubesværet mundtligt og skriftligt primært på dansk og også på engelsk
  • Arbejdet i fagsystemer og fortrolighed med Microsoft Office (Word og Excel) og deres indbyrdes sammenhænge falder dig helt naturligt
  • Opgaverne løser du selvstændigt, ansvarsbevidst og systematisk
  • I dialogen er du altid serviceminded internt og eksternt og bevarer et godt humør – også ved krævende henvendelser i en travl hverdag

 

Midttrafik tilbyder:

  • Et job med stor berøringsflade til mange områder
  • Interessante, afvekslende og udfordrende arbejdsopgaver
  • Ansættelse i et engageret og uhøjtideligt team med gode kollegaer
  • Et godt arbejdsmiljø – herunder flextid og frokostordning
  • Gode transportforbindelser og en gratis p-plads til dig med bil

 

Løn- og ansættelsesvilkår

  • Barselsvikariat i en tidsbegrænset stilling i 1 år, dog med mulighed for forlængelse
  • Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst

 

Hvis du vil vide mere:

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved at kontakte økonomichef Lone Litvak på telefon 87 40 82 92.

 

Ansøgning

Stillingen søges via Midttrafiks hjemmeside: www.midttrafik.dk/job 

Ansøgningsfristen er torsdag, den 17. august 2023 kl. 12.00.

Vi forventer at afholde samtaler løbende, så du opfordres til at fremsende din ansøgning hurtigst muligt.

Mandag, den 21. august 2023 vil være sidste dag for samtaler.

Tiltrædelse ønskes hurtigst muligt, dog senest den 1. oktober 2023.

 

Du kan læse mere om Midttrafik på www.midttrafik.dk eller følge os på

https://Facebook.com/midttrafik.dk  og

https://dk.linkedin.com/company/midttrafik

Privatlivspolitik – når du søger job hos Midttrafik

 

Din nye arbejdsplads:

Midttrafik samarbejder med kommuner, region og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politisk bestyrelse. Vi er ca. 130 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive, og vi spørger ofte kunder og leverandører, om vi gør det godt nok. Midttrafik er derfor en organisation i konstant udvikling, hvor der sjældent er langt fra idé til handling. Hverdagen er præget af opgaver og krav, men også et fagligt inspirerende miljø.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Midttrafik, Søren Nymarks Vej, 8270 Højbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: www.midttrafik.dk/job

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5885092

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet