Assistent til Kørselskontoret

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet:

Aarhus Kommune søger en medarbejder til Kørselskontoret
Kørselskontoret, har til formål at varetage en helhedsorienteret koordinering af den borgerrettede kørsel. Vi søger derfor en dedikeret medarbejder, der har erfaring med telefonisk kontakt med borgere og institutioner.

Om Kørselskontoret
Aarhus Kommune varetager kørsel med borgere inden for flere forskellige områder. Eksempler er befordring af specialbørn til daginstitutioner og aflastning, ældre til dagcentre, borgere til genoptræning, osv. Kørselskontoret vil både skulle varetage periodebestillinger (faste ture) og enkelt bestillinger (supplerende ture). 
 

Opgaver:

Som medarbejder på Kørselskontoret vil du indgå i et team, der skal samarbejde tæt sammen om at levere en engageret indsats, som betyder, at borgere og samarbejdspartnere – interne såvel som eksterne – føler sig i trygge hænder og får leveret en god og imødekommende service inden for de aftalte rammer. 

Dit hovedområde bliver at være i tæt dialog med borgere og eksterne samarbejdspartnere samt at planlægge og koordinere kørslen.

De typiske opgaver der skal løses er: 

  • Borgerkontakt, herunder modtagelse af ændringer og aflysninger af ture.
  • Klagesagsbehandling
  • Kontakt til institutioner, skoler og afdelinger i Aarhus Kommune.
  • Sikring af grunddata.
  • Oprettelse af borger i planlægningssystem, herunder planlægning af akut-/opstartskørsel i (PASS fra Trapeze).
  • Øvrige forefaldne opgaver i afdelingen.

Øvrige opgaver:

  • Medvirke til at teamet arbejder i retningen af sine mål.
  • Medvirke til sikring af godt samarbejde mellem magistratsafdelingerne, teamet og eksterne samarbejdspartnere.
  • Diverse øvrige driftsopgaver.
     

Din profil:

Vi søger en person der:

  • Har relevant erfaring med disponering og borgerkontakt.
  • Har stærke it-kompetencer bla. indenfor Office pakken, og meget gerne erfaring med et planlægningssystem, eks. PASS eller Novus fra Trapeze, Planet fra Midttrafik el. lignende.
  • Har lyst til daglig telefonkontakt med mange mennesker.
  • Har stærke kommunikationsevner – både mundtligt og skriftligt.
  • Er resultatorienteret.
  • Har stærke samarbejdsevner, men som også kan arbejde selvstændigt.
  • Er ansvarsbevidst og stabil.
  • Møder med et godt humør og en positiv indstilling.
  • Kan holde mange bolde i luften og hovedet koldt i pressede situationer.

Herudover er det en fordel hvis du har et rigtig godt geografisk kendskab til Aarhus og omegn.


Derfor skal du vælge os:

  • Vi er en spændende og dynamisk arbejdsplads.
  • Vi har en masse interessante udfordringer, som vi skal bruge din ekspertise til at løse.
  • Vi har en arbejdsplads der vægter trivsel højt.
  • Du bliver en del af et arbejdsmiljø, hvor omgangstonen er uformel og en arbejdsplads med højt til loftet, gode sociale relationer.
     

Løn og ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
  
Ugentligt timetal: 37 timer.


Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Teamkoordinator Melek Dilek Özpolat telefon 2325 2057 eller Sektionsleder John Lyngholm Arentoft på telefon 2130 8722


Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.

Kopi af eksamensbevis skal vedlægges. 

Ansøgningsfrist:  22. november 2023.
 
Vi forventer, at afholde samtaler d. 23 - 24. november 2023.

Aarhus Kommune ser mangfoldighed som en styrke. Vi opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion og nationalitet til at søge.


Om os
Kørselskontoret er etableret som team Kørsel i Indkøb & Udbud, som er en del af Fælles Service i Borgmesterens Afdeling. 


Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle. 


Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!


 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Rådhuspladsen 2, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5939870

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet