Bliv central del af økonomiafdeling i voksende virksomhed med fokus på udvikling og samarbejde

dato

Du bliver en del af en virksomhed i rivende udvikling, hvor idéer, initiativ og samarbejde er i højsædet. Her er der plads til at vokse, både fagligt og personligt, og du får en central rolle i en økonomiafdeling, der er uundværlig for virksomhedens succes.


Arbejdsopgaver
  1. Daglig bogføring og opfølgning på finansielle transaktioner.
  2. Fakturering samt opfølgning på debitorer.
  3. Kreditorhåndtering og betalinger.
  4. Moms- og skatteindberetning.
  5. Diverse ad hoc-opgaver i økonomifunktionen.



Faglige Kvalifikationer
  1. Har en relevant uddannelse inden for regnskab, økonomi eller administration.
  2. Har erfaring med bogholderi og regnskab, gerne fra en lignende stilling.
  3. Har kendskab til økonomisystemer som f.eks. e-conomic, Navision eller lignende.
  4. Har kendskab til moms- og skattemæssige regler i Danmark.
  5. Er struktureret og sætter en ære i at levere præcist og rettidigt arbejde.



Personlige kvalifikationer
  1. Ansvarsbevidst og har en god forståelse for deadlines.
  2. Detaljeorienteret, men kan også bevare overblikket.
  3. Selvstændig og proaktiv i din arbejdsform.
  4. God til at samarbejde og har en positiv tilgang til kollegaer og samarbejdspartnere.
  5. Fleksibel og omstillingsparat i en dynamisk hverdag.



Særlige forhold
  1. Tæt samarbejde med engagerede og dygtige kolleger.
  2. Fleksible arbejdsforhold og fokus på trivsel.
  3. Løn efter kvalifikationer og opstart hurtigst muligt.



Ansøgning:

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Laust Christiansen, gennem mail email mærket JHO-ÅBS-04.

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam. Ved ansøgning bedes du sende et opdateret CV.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  1. Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen
  2. Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  3. Eventuel opstartsdato



Opret dig i vores system - Temponizer:

JobTeam er et rekrutterings bureau, der matcher virksomheder med medarbejdere. Opret en profil i vores system, så kontakter vi dig, når vi har en virksomhed, der er interesseret i dine kvalifikationer.

Klik her for at oprette dig.

Når du opretter en profil, tager vi højde for følgende:

  1. Max 30 minutters transporttid fra din bopæl til din kommende arbejdsplads
  2. Dine lønforventninger
  3. Din profil præsenteres anonymt for vores kunder.


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, , 8000 Århus

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-02-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/1f4472f2-55a4-4241-9638-b654d0311fb6

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet