Du bliver en del af en virksomhed i rivende udvikling, hvor idéer, initiativ og samarbejde er i højsædet. Her er der plads til at vokse, både fagligt og personligt, og du får en central rolle i en økonomiafdeling, der er uundværlig for virksomhedens succes.
Arbejdsopgaver
- Daglig bogføring og opfølgning på finansielle transaktioner.
- Fakturering samt opfølgning på debitorer.
- Kreditorhåndtering og betalinger.
- Moms- og skatteindberetning.
- Diverse ad hoc-opgaver i økonomifunktionen.
Faglige Kvalifikationer
- Har en relevant uddannelse inden for regnskab, økonomi eller administration.
- Har erfaring med bogholderi og regnskab, gerne fra en lignende stilling.
- Har kendskab til økonomisystemer som f.eks. e-conomic, Navision eller lignende.
- Har kendskab til moms- og skattemæssige regler i Danmark.
- Er struktureret og sætter en ære i at levere præcist og rettidigt arbejde.
Personlige kvalifikationer
- Ansvarsbevidst og har en god forståelse for deadlines.
- Detaljeorienteret, men kan også bevare overblikket.
- Selvstændig og proaktiv i din arbejdsform.
- God til at samarbejde og har en positiv tilgang til kollegaer og samarbejdspartnere.
- Fleksibel og omstillingsparat i en dynamisk hverdag.
Særlige forhold
- Tæt samarbejde med engagerede og dygtige kolleger.
- Fleksible arbejdsforhold og fokus på trivsel.
- Løn efter kvalifikationer og opstart hurtigst muligt.
Ansøgning:
Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Laust Christiansen, gennem mail email mærket JHO-ÅBS-04.
Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam. Ved ansøgning bedes du sende et opdateret CV.
Ved ansøgning skal oplyses følgende:
- Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen
- Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
- Eventuel opstartsdato
Opret dig i vores system - Temponizer:
JobTeam er et rekrutterings bureau, der matcher virksomheder med medarbejdere. Opret en profil i vores system, så kontakter vi dig, når vi har en virksomhed, der er interesseret i dine kvalifikationer.
Klik her for at oprette dig.
Når du opretter en profil, tager vi højde for følgende:
- Max 30 minutters transporttid fra din bopæl til din kommende arbejdsplads
- Dine lønforventninger
- Din profil præsenteres anonymt for vores kunder.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
JobTeam A/S, , 8000 Århus
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-02-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/1f4472f2-55a4-4241-9638-b654d0311fb6