BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
ARoS søger Salg- og eventkoordinator
Brænder du for at skabe mindeværdige oplevelser i kunstneriske rammer? Er du energisk og struktureret med flair for gæstekontakt og eventplanlægning? Og er du en dygtig sælger? Så er du måske vores nye Salgs- og eventkoordinator!
ARoS leder efter en Salgs- og eventkoordinator, der kan tage ansvar for at planlægge, koordinere og afvikle alt fra møder og private fester til store konferencer og ferniseringer. Du skal sikre, at alle detaljer er på plads, og at vores arrangementer planlægges og afvikles professionelt.
Som Salgs- og eventkoordinator på ARoS bliver du en central del af vores Salg og Event-team, der hver dag er med til at skabe inspirerende rammer og mindeværdige kunstoplevelser. Du kommer til at samarbejde med vores gæster og eksterne leverandører, og du bliver bindeleddet mellem dem og dine kollegaer i hele museet.
Det bliver din opgave at planlægge arrangementer på museet, hvor du fra idéfase til eksekvering sørger for at sikre høj kvalitet, så vores arrangementer lever op til vores høje standarder.
Vi udlejer vores møde- og festlokaler samt auditorium til erhvervslivet, sponsorer og private gæster. Fra alle lokaler er der direkte adgang til kunst i verdensklasse, som gør arrangementer på ARoS til noget særligt.
Arbejdsopgaver:
- Udvikling og salg af skræddersyede tilbud, som opfylder vores gæsters behov
- Opsøgende salg og gensalg af lokaler og mødepakker til erhvervslivet og private gæster
- Budgetlægning og sikring af at arrangementerne afvikles inden for de aftalte økonomiske rammer
- Kontaktperson ved afvikling af arrangementer, herunder modtagelse på dagen samt efterfølgende opfølgning
- Fleksibel opgaveløsning og hjælp til optimering ved afvikling af museets forskellige former for arrangementer
Din profil:
- Du har erfaring med at planlægge og koordinere større arrangementer fra en lignende stilling
- Du er detaljeorienteret, struktureret og god til at bevare overblikket
- Du er løsningsorienteret og kan håndtere uforudsete udfordringer med ro og professionalisme
- Du arbejder selvstændigt, men trives også i samarbejde med andre
- Du er fleksibel og kan arbejde på skæve tidspunkter, når det er nødvendigt
- Du kan kommunikere på engelsk i en arbejdsmæssig sammenhæng
ARoS tilbyder en udfordrende stilling i et hus med højt tempo og store ambitioner, hvor du har mulighed for at sætte dig præg og udvikle nye koncepter sammen med et stærkt og engageret team. Så har du passion for at skabe unikke oplevelser og trives i en rolle med mange bolde i luften, vil vi meget gerne høre fra dig!
Aktuelt om ARoS
Orienter dig om museumsudvidelsen The Next Level her:
https://www.aros.dk/da/kunst/the-next-level/
Find ARoS’ strategiske 10-årsplan ARoS Vision 2033 her:
https://www.aros.dk/da/om/vision/
Om ansøgningsprocessen
Stillingen refererer til Sales, Wine & Food Manager Louise Schmidt, som vil lede ansættelsesprocessen.
Ansøgningsfristen er tirsdag den 17. september.
Samtaler vil finde sted tirsdag den 24. og torsdag den 26. september.
Stillingen ønskes besat med jobstart den 1. november 2024.
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Louise Schmidt på 20112434.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ARoS, Aros Allé, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6103807