BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om jobbet
Brænder du for at bruge dine evner som Contract Manager og få brugernes behov, leverandørsamarbejde, købmandskab, økonomi og jura til at gå op i en højere enhed?
Så er du måske på vej til et spændende job som contract manager i Indkøb & Udbud i landets 2. største kommune.
Indkøb & Udbud, er i rivende udvikling og organiseret i en topprofessionel afdeling, der igennem en lang årrække har arbejdet med contract management, best practice og professionalisering indenfor området. Vi arbejder i tætte teams, hvor nøglen er samarbejde omkring udbudsprocessen, implementering, drift samt styring af aftalerne.
Vi søger en Contract Manager til Team Medarbejdere. Teamet består af to udbudskonsulenter og to contract managers. Som Contract Manager har du ansvaret for din egen kontraktportefølje, herunder for eksempel aftalerne vedrørende vikarer, forbrugsartikler, undervisnings- og beskæftigelsesmaterialer, kontorartikler, planteservice m.fl. Det er alle aftaler som henvender sig bredt til hele Aarhus Kommune.
Du vil derudover være ansvarlig for:
- At sikre at udbud og den efterfølgende kontraktstyring går hånd i hånd - i samarbejde med udbudskonsulent
- Implementering og efterfølgende kontraktstyring af aftaler med en kommerciel og proaktiv tilgang
- Løbende vedligeholdelse af kontrakter og e-handelskataloger i kommunens IT-system (TrueTrade)
- Tæt samarbejde med såvel brugere som leverandører
- Løbende professionelle effektiviseringer
- Tæt opfølgning på aftale performance (compliance)
- Vedligehold og udvikling af vores standardmaterialer og procesbeskrivelse
Contract manageren sikrer, gennem professionelt samarbejde med organisationen, leverandører, eksterne samarbejdspartnere og kollegaer, at de aftaler der indgås:
- Matcher kommunens behov
- Har konkurrencedygtige priser
- Lever op til de politiske krav om bl.a. bæredygtighed, TCO, mm.
- Er baseret på proaktivitet og udviklende samarbejde.
Du bliver en del af et velfungerende team og indgår i et tæt samarbejde med de øvrige medarbejdere i afdelingen for at bidrage til en koordineret og velstruktureret opgaveløsning, der skaber værdi for vores forretning og borgerne.
Du vil skulle kommunikere på mange forskellige niveauer, både internt i Aarhus Kommune og eksternt med samarbejdspartnere, herunder: leverandører, virksomheder, brancheorganisationer med videre.
Om Indkøb & Udbud
Aarhus Kommune er med i front med modernisering af offentlige indkøb og har en velkonsolideret Indkøbs og Udbudsafdeling med meget kompetente medarbejdere. Indkøbsorganisationen er baseret på et stærkt tværmagistratsligt samarbejde og er en del af Borgmesterens Afdeling. Indkøb & Udbud har p.t. 70 medarbejdere, fordelt i mindre teams. Vores mål er at sikre et effektivt og professionelt indkøbsarbejde i Aarhus kommune.
Vi arbejder efter strukturerede processer og arbejdsgange, og har værktøjer, der er med til at sikre en optimal opgaveløsning baseret på best practice. Vi sørger selvfølgelig for, at du bliver klædt på til opgaven.
Din profil
Indgangen til stillingen kan være mange, du har gerne en relevant uddannelse - Cand. Merc., Cand. Oecon. eller lignende. Du må gerne være nyuddannet.
Vi søger en medarbejder, som:
- Er initiativrig, ansvarlig og selvstændig og har et godt humør
- Har gode samarbejdsevner og forståelse for nødvendigheden af at inddrage kollegaer, leverandører og andre interessenter for at opnå det bedste resultat
- Evner at blive udfordret på måden tingene gøres på, og selv kan udfordre andre på måder, der giver lyst til, at I sammen arbejder videre med opgaverne
- Fokuserer på mulighederne fremfor begrænsningerne og er nysgerrig og nytænkende, og sætter pris på nye udfordringer
- Værdsætter vidensdeling og sparring, og kan både modtage og bidrage i udvikling af et stærkt fagligt miljø
- Er ansvarsbevidst, engageret og har drive, og det er naturligt for dig selvstændigt at planlægge, prioritere og administrere dine arbejdsopgaver
- Er analytisk og metodisk stærk, og trives i et fagligt miljø, hvor der ofte er komplekse problemstillinger, der skal løses
- Har gode skriftlige og mundtlige formidlings- og formuleringsevner
- Har gode IT-færdigheder, og brug af pc-baserede værktøjer, herunder Excel - er helt naturligt for dig.
Du får:
- Stor medindflydelse på tilrettelæggelsen af dit arbejde
- Selvstændige arbejdsopgaver kombineret med opgaver der skal løses i teamet
- Mulighed for faglig og personlig udvikling
- Samarbejde på tværs af faggrænser
- Et uformelt, godt kollegialt miljø med engagerede kollegaer.
Derfor skal du vælge os
- Vi er en spændende arbejdsplads i udvikling
- Vi har en masse interessante udfordringer, som vi skal bruge din ekspertise til
- Vi er en arbejdsplads, der vægter trivsel højt
- Du bliver en del af et arbejdsmiljø, hvor omgangstonen er uformel og en arbejdsplads med højt til loftet, gode sociale relationer og plads til ambitioner.
Løn og ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
Ugentligt timetal: 37 timer.
Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Sektionsleder for Udbud og Contract Management, Sandra Enevoldsen tlf. 4185 4122
Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
Kopi af eksamensbevis skal vedlægges.
Ansøgningsfrist: 16. oktober 2024.
Vi forventer, at 1. samtale finder sted fredag, den 25. oktober 2024. Evt. 2. samtale finder sted mandag, den 4. november 2024.
Aarhus Kommune ser mangfoldighed som en styrke. Vi opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion og nationalitet til at søge.
Om os
Med et job i Indkøb & Udbud, som er en del af Borgmesterens Afdeling, er du tæt på beslutningerne og med til at tage ansvar for helheden i landets næststørste by.
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!
Leder- og medarbejderroller
I vedlagte link finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus kommune.
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/
De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles – om du er leder eller medarbejder – håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement.
Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle.
Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Aarhus Kommune, Rådhuspladsen 2, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6117019