Bliv en del af vores engagerede aftenvagtsteam på Plejehjemmet Ankersgade 25 og 27

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Plejehjemmet Ankersgade 25 og 27 søger uddannet social- og sundhedshjælper til en fast aftenvagtsstilling, der vil dog indimellem forekommer mødetider i dagtimerne.

 

Er du uddannet social- og sundhedshjælper? Funger du arbejdsmæssigt bedst om aften? 

Vil du være med til at skabe en god hverdag, med hyggelige aftenstunder for vores beboere? 

Kan du lide sætte din faglighed i spil hver dag? Samt være en del af fællesskabet, hvor tværfaglig sparring er en del af hverdagen? 

Så er muligheden her for at blive vores nye aftenvagt 😊.

Plejehjemmet Ankersgade 25-27, er det ene af to plejehjem i Ankersgade. Vi har i alt 46 lejligheder, hvoraf enkelte er beboet af ægtepar. Du vil blive en del af et aftenteam på i alt 6, der vil være fordelt i de to opgange, derudover er en SSA der dækker begge plejehjem, så der vil altid være kollegaer til en faglig sparring.  

Vi har fokus på det tværfagligt samarbejde mellem social-og sundheds personale, sygeplejersker og terapeuter, internt i huset og på tværs af vagthold, da alle observationer er lige vigtige. 

Dine arbejdsdage vil, som udgangspunkt være mandag og tirsdag samt weekend vagt i ulige uger.

Vi gør opmærksom på, at stillingen ligger inden for det døgndækkede område, og vil fortrinsvis at være i aftenvagt, men der kan forekomme mødetider der ligger i dagtimerne.


Din profil:
Du kan lide ældre mennesker. Du har fokus på og arbejder altid målrettet med borgeren i centrum og er uddannet social-og sundhedshjælper.

  • Du arbejder derfor med udgangspunkt i borgernes mål og ressourcer og med rehabilitering for øje.
  • Du er spontan og kreativ i dit arbejde med mennesker og har hjertet på rette sted.
  • Du er engageret og brænder du for at gøre en forskel i gamle menneskers hverdag og liv. 
  • Du udforsker muligheder, ser ikke begrænsninger i den travl hverdag?
  • Du har et godt overblik også i de situationer, hvor der er ”flere bolde i luften”- og kan lide at tage ansvar.
  • At arbejde tværfagligt, er for dig en helt naturlig del af dit arbejde.
  • Du kan lide at blive fagligt udfordret i dit arbejde, men er samtidig bevidst om egne kompetencer.
  • Du har et anerkende menneskesyn, og i dit arbejde er du altid den bedste udgave af dig og din faglighed.
  • Det der fylder mest hos dig, er glæde og tilfredshed.
  • Du er fleksibel og langtidsfrisk.
  • Du er vant til at dokumenter i og anvende CURA, som du ser som et vigtigt arbejdsredskab.
     

Du skal vælge at arbejde på Plejehjemmet Ankersgade 25 og27 fordi:

  • Fordi vi er et plejehjem, hvor vi kan lide vores beboere, vi kan lide hinanden og de udfordringer, der er på et plejehjem, fordi vi står sammen.
  • Vi ved det er vigtigt, at du kommer godt fra start. Derfor får du et introprogram, så både du, borgerne og dine kollegaer kan være sikre på, at du er blevet godt oplært. 
  • Vi vægter medarbejdertrivsel højt, det betyder at vi dyrker det gode samarbejde og tør også at snakke om det der er svært.
  • Vi arbejder hele tiden på at udvikle vores faglige kvalitet f.eks. gennem borger sikker sygepleje.
  • Der er også mulighed for at socialt kollegasamvær uden for arbejdstiden, f.eks. kan vi tage ud og bowler eller spiser sammen.

     

Løn og ansættelsesvilkår:
Stillingen ønskes tiltrådt 1. oktober 2024 eller hurtigst muligt.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter konkret forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation.


Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til forstander Karin Fenger Ellekrog på tlf.  2320 6314 eller viceforstander Charlotte Jobe på tlf. 2920 7936.


Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
 
Ansøgningsfristen er den 6. august 2024.

Vi forventer at afvikle jobsamtaler 14. august 2024. 

I Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg har vi en generel politik om, at der ved ansættelser indhentes referencer og evt. straffeattest. Du må derfor forvente at blive anmodet herom, hvis vi tilbyder dig stillingen.
Vi gør opmærksom på, at der i forbindelse med rekrutteringsprocessen vil blive foretaget opslag i vores referenceregister. Referenceregisteret omfatter tidligere medarbejdere i Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg, der er blevet bortvist grundet væsentlig misligholdelse af ansættelsesforholdet.

  
Om Sundhed og Omsorg og Aarhus Kommune: 

Sundhed og Omsorg (MSO) i Aarhus Kommune arbejder med omsorg for ældre og sundhed for alle borgere.


Aarhus Kommune betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle - uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at ansøge stillingen.
Aarhus Kommune er en af Jyllands største arbejdspladser, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle. Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Ankersgade 21, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6083516

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet