BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at arbejde med betalt annoncering og mange forskellige kunder i bureaubranchen, er du måske vores næste Paid Social Specialist. Lige nu søger vi en ny specialist med passionen for at arbejde med online markedsføring. Som Paid Social Specialist får du nemlig din egen portefølje af kunder, som du hjælper med at skabe succes gennem betalt annoncering på sociale medier og e-mail markedsføring.
Dine arbejdsopgaver tæller blandt andet:
- Udarbejdelse af strategi for dine kunders online markedsføring
- Opsætning af annoncer på sociale medier
- Analyse og rapportering af performance
- Sparring og dialog med kundeportefølje
Hvem er du?
Vi forestiller os, at du har en uddannelse inden for markedsføring, kommunikation, e-handel eller lignende. Samtidig har du som minimum snust til Metas Business Manager og har en god forståelse for betalt annoncering. Dit stærkeste værktøj er din veludviklede forretningsforståelse, som du bruger til at lægge skarpe strategier for kunderne og vejlede dem sikkert i, hvordan de bruger deres markedsføringsbudget bedst. Du forstår synergien mellem medierne og kan omsætte performancetal til strategi og handling.
Du er en people-person, der kan lide at arbejde med mennesker og formår at holde den gode kundedialog hver gang. Du er en holdspiller, der hjælper til, hvor der er brug for det, og du trives i tæt samarbejde med dit team. Samtidig formår du at tage ansvaret for din portefølje og arbejde selvstændigt med den i en marketingafdeling i vækst.
Hvad tilbyder vi?
Vi tilbyder et alsidigt job med masser af ansvar og frihed til selv at koordinere din arbejdsdag. Med et væld af forskellige kunder fra forskellige brancher byder jobbet på stor afveksling og erfaring med markedsføringen af alt fra skønhedsprodukter til B2B-konsulentydelser. Læs mere om os på vores karriereside.
Er du vores nye kollega, så tøv ikke med at sende din ansøgning og dit CV via formularen neden for. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer, og vi søger dig, der kan starte hurtigst muligt. Ansættelse sker, så snart det rigtige talent har vist sig. Vi glæder os til at høre fra dig!
Hvem er vi?
Auxo er en sammenslutning af de to brands Aveo og Erhvervs Webdesign. Idag er vi mere end 140 medarbejdere som alle brænder for at tilbyde vores kunder de bedste digitale løsninger.
Du vil have din daglige gang på kontoret som tidligere var hovedkontoret for Aveo, i hjertet af Århus.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ERHVERVS WEBDESIGN ApS, Lillebæltsvej, 6715 Esbjerg N
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6106312