Bliv projektkoordinator hos Cabi og gør en forskel i komplekse projekter

dato

Kan du holde styr på mange opgaver på én gang? Holder du hovedet koldt, når dagen bliver anderledes end forventet? Er du god til at planlægge, administrere og eksekvere? Kan du kommunikere med høj som lav, løse knuder og finde en farbar vej i komplekse projekter? Har du lige nikket fire gange, er jobbet som projektkoordinator i Cabi helt sikkert noget for dig.

I Cabi har vi gang i rigtig mange projekter. Og dem skal du hjælpe os med at holde styr på. Cabi inspirerer virksomheder og kommuner i hele Danmark til at mennesker fra kanten bliver en del af arbejdsmarkedet. Det er en stor opgave, og der er nok at koordinere. Derfor søger vi en projektkoordinator, der på tværs af organisationen kan hjælpe vores projektledere og konsulenter med en effektiv og smidig drift.

Din rolle
Vi gennemfører løbende store projekter af forskellig karakter med deltagelse af både eksterne samarbejdspartnere og kolleger. Her vil du få en central rolle som det koordinerende led. Det er dig, der sikrer, at detaljerne fanges, og du hjælper til med at binde sløjferne på løbende aftaler.

Du bliver en del af husets stærke supportteam, hvor I samlet løser opgaver inden for projektsupport, ledelsesunderstøttelse, administrative og praktiske opgaver samt receptionsbetjening. Din base bliver vores kontor på Åboulevarden i Aarhus.

Vi lover dig en afvekslende hverdag, hvor der vil lande mange forskellige opgaver på dit bord. Nogle dage vil du stå overfor komplekse, specialiserede opgaver i et stort projekt, og andre dage vil byde på mere rutineprægede opgaver såsom administrative opgaver eller telefonvagten i receptionen.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Projektunderstøttelse og support såsom
    • Sparringspartner og nøgleperson for husets projektledere, herunder
      • salgsunderstøttende aktiviteter, fx tilbudsskrivning
      • mødeplanlægning
      • opdatering af budgetter og budgetplaner
      • praktisk planlægning af arrangementer.
    • Skriftlige opgaver, fx korrespondance, notater, referater, korrekturlæsning
    • Lejlighedsvist administrative og praktiske opgaver, fx telefon- og receptionspasning.
Om dig
Vores nye projektkoordinator er først og fremmest nysgerrig, kvalitetsbevidst, venlig, imødekommende og motiveres af at hjælpe kolleger og kunder.

Du har måske en bachelor i offentlig administration. Du kan være nyuddannet med mod på at lære mere, så kan stillingen være et godt sted at starte. Du kan også være uddannet kontorassistent og komme med relevant erfaring fra en stilling på samme niveau, hvad angår ansvar og kompleksitet.

For at få succes i jobbet er det vigtigt, at du:

  • arbejder hjemmevant i hele Office-pakken
  • har interesse for sproget, styr på grammatikken og skriver et klart og godt dansk
  • har flair for IT
  • har gå-på-mod og byder ind, når du ser, at du kan hjælpe med udfordringer eller forbedringsmuligheder
  • kan håndtere til tider skarpe deadlines og trives med, at meget kan planlægges, men at der også kommer uforudsete opgaver
  • har blik for egne opgaver, men også formår at hjælpe andre i mål med deres
  • er en stærk holdspiller.
Cabis kultur
Du lander i en matrixorganisation med en varm, åben og ambitiøs virksomhedskultur med gode personaleforhold. På hovedkontoret i Aarhus får du 36 kolleger og én i Ringsted.

Vi prioriterer kompetenceudvikling, og vi forventer, at du har mod på at udvikle dig og sætte dig ind i nye opgaver.

Vi arbejder seriøst for en vigtig sag, og vi gør det i et uhøjtideligt og hjælpsomt arbejdsfællesskab af kolleger med mange forskellige fagligheder. Der er altid plads til humor i hverdagen og en snak om fritidsinteresser eller familie ved kaffemaskinen.

Hos Cabi får du:

  • job i et arbejdsområde, som har hele Danmarks fokus, og hvor du kan gøre en stor forskel
  • god mulighed for faglig og personlig udvikling
  • gode arbejdsforhold, herunder 37 timers arbejdsuge med fuld afspadsering, når du har haft lange dage
  • mulighed for hjemmearbejde i overensstemmelse med opgaveløsningen og arbejdsmiljøreglerne
  • en god kantineordning og frokostpause med løn
  • sociale aktiviteter både i og uden for huset.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid og med start februar eller marts 2025.

Lønnen afhænger af dine kvalifikationer og fastsættes i henhold til overenskomst med staten.

Ansøgning
Hvis du vil søge jobbet, så klik på knappen “Søg stillingen”.

Send din ansøgning med bilag hurtigst muligt. Opslaget fjernes når vi har det rigtige kandidatfelt.

Samtaler
Vi holder samtaler fra uge 3. Går du videre til anden samtalerunde, skal du løse en praktisk opgave forud for samtalen.

Spørgsmål?
Har du spørgsmål om stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-ansvarlig Ane Baier på tlf. 2426 7479.

Vi ønsker at fremme mangfoldigheden på arbejdsmarkedet og opfordrer derfor alle uanset køn, etnisk baggrund m.v. til at søge stillingen.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Cabi, Åboulevarden , 3, 8000 Aarhus

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/b6455ce9-96d6-4143-9430-567e2399cb8f

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet