BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Center for Job, Virksomhedsservice og Integration varetager den beskæftigelsesrettede indsats for dele af de Jobparate Kontanthjælpsmodtagere over 30 år, den beskæftigelsesrettede indsats for integrationsborgere, herunder danskuddannelse og modtagelse af flygtninge samt Virksomhedsservice.
Området ledes af én centerchef med 5 afdelingsledere. Centeret er en del af driftsområdet Job og Virksomhedsservice i Magistratsafdelingen for Sociale Forhold og Beskæftigelse.
Virksomhedsservice består blandt andet af følgende indsatser:
Opsøgende team - Teamets kerneopgave er den opsøgende indsats samt at sikre et stærkt samarbejde med virksomhederne i Aarhus og omegn.
Rekrutteringsteamet - Teamet varetager rekrutteringsopgaver for såvel private som offentlige virksomheder, både individuel rekruttering samt større rekrutteringsprojekter.
Ukraine Job Task Force - Særlig håndholdt indsats, som hjælper virksomheder med at finde arbejdskraft blandt de tilflyttede ukrainere, og som ligeledes er opsøgende på at finde konkrete jobåbninger. Teamet afholder også workshops, event m.m.
Østeuropæisk Job Task Force - Særlig håndholdt indsats, som hjælper virksomheder med at finde arbejdskraft blandt byens østeuropæere, og som ligeledes er opsøgende på at finde konkrete jobåbninger.
IGU og Småjobs teamet - Særligt fokus på at identificere stillinger til integrationsgrunduddannelsen i private og offentlige virksomheder. Ydermere opsøgende virksomhedskontakt ift. indhentning af småjob til Jobparate kontanthjælpsmodtagere og integrationsborgere.
Arbejdsopgaver:
- Opsøge virksomheder for at skabe jobåbninger, praktikker, løntilskud mv. (fysisk og telefonisk, fx via canvas)
- At opdyrke og søge viden inden for det aarhusianske arbejdsmarked
- Bemanding af virksomhedstelefonen i Virksomhedsservice
- Tæt samarbejde i afdelingen samt med andre afdelinger i centret
- Opfølgninger på virksomhedsforløb
- Varetage administrative arbejdsopgaver, herunder journalisere og dokumentere dit arbejde i vores fagsystem, hvilket er en stor del af opgaven for alle virksomhedskonsulenter
Personlig profil
Din dagligdag vil være præget af et højt aktivitets- og serviceniveau, og du skal trives i en hverdag, hvor vi løbende justerer indsatserne og sammen skal finde nye løsninger. Du får stor grad af indflydelse på dine opgaver og fleksibilitet i din arbejdsdag, og vi sætter pris på, at du byder ind med gode ideer og udfordrer os i måden, vi arbejder på. Det er særdeles vigtigt, at du trives med at tale med mange forskellige mennesker og er dygtig til at samarbejde.
Faglig profil
- Har erfaring med arbejdet som virksomhedskonsulent, med opsøgende salg, jobformidling eller lignende
- Trives med virksomhedsvendt/opsøgende arbejde og gerne med et aktivt virksomhedsnetværk eller personligt netværk, du kan bringe i spil
- Er resultatorienteret og indstillet på at arbejde efter tydelige mål og resultater
- Formår og vægter den respektfulde dialog med både borgere, virksomheder, kolleger og samarbejdspartnere
- Arbejder systematisk og har god data disciplin, da der stilles høje krav til skriftlig dokumentation
- Kendskab til fagsystemerne Fasit og Vitas vægter positivt
Derfor skal du vælge os:
Vi arbejder ud fra værdierne åbenhed, ærlighed og tillid, og du bliver en del af et team, der har det sjovt undervejs. Vi er en attraktiv arbejdsplads med et udviklingsorienteret miljø med mange berøringsflader.
Vi er en organisation med højt til loftet, mod til at udfordre og tænke nyt
Du bliver en del af en arbejdsplads med engagerede og dygtige kolleger og ledere
Vores tilgang er ambitiøs, og vi har et klart mål om at være blandt landets førende kommuner ift. selvforsørgelse i målgrupperne
Løn og ansættelsesvilkår:
Der er tale om 1 fast stilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer.
Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til overenskomst mellem KL og HK/DS. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
Kørekort (B) er en fordel, men ikke et krav.
Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Centerchef Bine Jenshøj Elmose på tlf. 29204354.
Ansøgning:
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. mail, har vi modtaget din ansøgning.
Ansøgningsfrist: 21.09.2024
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 24. september 2024. Man vil modtage indkaldes til samtaler mandag d. 23. september 2024.
Tiltrædelse: Snarest muligt eller den 1. november 2024.
Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle.
Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!
21-09-2024
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Aarhus Kommune, Spanien 19, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6108495