BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
En af de mest velanmeldte regnskabsvirksomheder i Danmark
Vi er stolte af at være bladnt de mest velanmeldte regnskabsvirksomheder i Danmark, som tydeligt viser vores engagement i vores klienters succes og trivsel. Vi forventer derfor også høje standarder fra dig.
Du vil have din primære gang på vores kontor i hjertet af Aarhus. Hos Stadsrevisionen har vi dog øget fokus på medarbejdertrivsel, så vi tilbyder fleksible arbejdsvilkår i form af hybridarbejde.
Som en værdifuld tilføjelse til vores team skal du kunne balancere flere opgaver på én gang uden at gå på kompromis med kvaliteten. Dine stærke evner inden for struktur og tidsstyring vil være afgørende for dette. Desuden er transparent og effektiv kommunikation med dine kolleger afgørende for, at vi kan opretholde en produktiv arbejdsproces.
Stræben efter at være branchens bedste
Vi søger dig der har som baggrund erfaring med bogholderi, løn og afstemninger, og går til dine opgaver med omhu og ansvar.
Vores arbejdsplads er kendetegnet ved høj faglighed, fleksibilitet og et tæt kollegialt fællesskab. Vi tror på, at vores styrke først og fremmest kommer fra vores medarbejdere. Med en dedikeret tilgang til revision/ bogføring og en evig stræben efter at være branchens bedste, er vi overbeviste om, at du vil opfatte Stadsrevisionen som det ideelle sted at udvikle og udfolde dit potentiale.
Hos Stadsrevisionen byder hver dag på nye udfordringer og lærerige oplevelser. Vi tilbyder en alsidig rolle, hvor dine opgaver vil variere fra direkte kundekontakt, kommunikation med revisorer og bogføringsopgaver til rådgivning og meget mere, hvilket sikrer din konstante personlige og faglige udvikling.
Vi forventer desuden, at du arbejder selvstændigt, tager ansvar og er fortrolig med at stå til ansvar for dine egne opgaver og ansvarsområder.
Dine primære ansvarsområder:
- Kundekontakt og vedligeholdelse af kunderelationer
- Udarbejdelse af afstemninger
- Bogføringsopgaver
- Levering af rådgivningsydelser baseret på din erfaring og ekspertise.
- Udarbejdelse af materiale til brug for periode- og årsafslutning
- Assistere med regnskabsopstillinger.
Vi forventer følgende af dig:
- Mindst 5 års erfaring.
- Bred og alsidig erfaring, særligt indenfor SMV-segmentet.
- Fortrolighed med værktøjer tilpasset SMV-klienter.
- Kendskab til Economic, og gerne også med Dinero og Billy.
- Kendskab til lønsystemer som Danløn, Zenegy, Bluegarden mv. er en fordel.
- Fremragende kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt.
- En ansvarsfuld natur, hvor du altid overholder dine aftaler.
- En naturlig nysgerrighed og ønske om konstant læring og stort ansvar.
- Motivationen til at gøre en reel forskel for vores kunder og en villighed til at gå den ekstra mil.
Ved at blive en del af Stadsrevisionen vil du opleve:
- Et stærkt fundament for din personlige og faglige vækst.
- En konkurrencedygtig løn, der matcher dine kvalifikationer.
- Attraktive medarbejdergoder, herunder frokostordning, bruttolønsordninger for bl.a. telefon og firmabil.
- En fleksibel arbejdsordning med mulighed for hjemmearbejde.
- En central placering i Aarhus, der giver dig nem adgang til alle byens faciliteter.
- Sparring med dygtige revisorer og bogholdere.
- Regelmæssige sociale arrangementer, såsom julefrokost og teambuilding-aktiviteter.
- Grundig oplæring, kursustilbud samt interne og eksterne uddannelsesmuligheder, inklusiv mentorordninger.
Desuden tilbyder vi mulighed for en attraktiv pensionsordning, sundhedsforsikring, bonusprogrammer og for de eventyrlystne, muligheden for forretningsrejser.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Stadsrevisionen ApS, Helga Pedersens Gade, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5951765