Customer Success Konsulent hos OPARKO

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være vores nye Customer Success Konsulent?

Har du en passion for den gode kundeoplevelse og for at opbygge forretningsrelationer og kan du tænke i løsninger, der giver vores kunder værdi. Hvis ja, så har vi måske det perfekte job til dig!

Du vil komme på hold med passionerede kollegaer, der har det sjovt, mens du sidder med et stort ansvar for noget at det vigtigste i vores hverdag - vores kunder.

Opgaver og ansvarsområder:

Som Customer Success Konsulent hos OPARKO, er det dit ansvar, at kunderne får en god onboarding og den rette hjælp og vejledning til at bruge vores platform til at udvikle deres forretning. Du vil i tæt dialog med din leder, drive og udvikle processen og sørge for, at kunderne får så meget værdi ud af produktet som muligt.

Dine primære opgaver vil omfatte:

Onboarding af nye kunder
Rådgive og uddanne kunderne og sikre kunderne forstår værdi og brug i relation til markedet
Skabe relationer, der gør dig til kundens nøgleperson
Tage ansvar for kunderejsen fra kontrakten underskrives
Inbound og outbound support via telefon/mails/chat/videoopkald
Håndtere fornyelser og forhandle priser med kunderne
Forretningsudvikling af eksisterende kunder
Rapportere til nærmeste leder

Vi søger en person med følgende kvalifikationer og egenskaber:

Erfaring inden for kundeservice, salg eller account management.
Brænder for at levere kundeoplevelser ud over det sædvanlige.
Evnen til at formidle komplekse ideer klart og forståeligt.
Evnen til at arbejde struktureret og disciplineret og til at indfri mål og deadlines.
Evnen til at opbygge og vedligeholde stærke kundeforhold.
Forståelse af kundens behov og evnen til at tilpasse løsninger derefter.
Kendskab til CRM-systemer, supportplatforme og lignende.
Du har en positiv indstilling til livet og spreder generelt godt humør.
Stærke kommunikationsevner på dansk og eventuelt engelsk.

Om OPARKO:
OPARKO er en af de førende leverandører af data og software til alle aktører i ejendomsbranchen

Vi er dedikerede til at holde vores kunder på forkant med udviklingen inden for styring af mobilitet og parkering

Vores specialiserede løsninger giver markante indtægtsforøgelser for vores kunder og derved konkurrencefordele.

I Danmark har vores dedikerede team på over 10 medarbejdere inden for IT, salg, marketing og administration en fælles mission om at optimere vores kunders forretning.

Vi stolte af vores virksomhedskultur, der fremmer en rummelig arbejdsplads og en sund balance mellem arbejdsliv og privatliv. Hos os værdsætter vi forskellighed og har skabt en mangfoldig medarbejderstab, der bringer unikke perspektiver og kompetencer til vores arbejdsfællesskab.

Du kan læse mere om os på www.oparko.com

Hvordan ansøger du:
Hvis du er interesseret i denne stilling som Customer Succes Konsultent hos OPARKO, bedes du sende din ansøgning og dit CV til service@oparko.com

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at sende en mail

Vi glæder os til at modtage din ansøgning

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Parkeringskompagniet ApS, Ryesgade, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5966222

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet