BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du flair for at yde fremragende kundesupport samtidig med, at du har erfaring med IT-systemer?
Hos Adversus søger vi en ny kollega til vores CX-afdeling, der kan give vores kunder fantastisk support. Så hvis du har en naturlig evne for kundesupport og software, er det dig vi leder efter!
Adversus er en alt-i-en call center platform, der bidrager til at optimere, automatisere og effektivt styre alle vores kunders outbound aktiviteter. Vores platform er en cloud-baseret Software as a Service (SaaS), hvor vi løbende udvikler og optimerer baseret på vores brugeres behov og feedback. I dag har vi 40 ansatte, der arbejder fra vores hovedkontor i Aarhus, hvor vi håndterer alle aspekter af forretningen, herunder salg, support, udvikling, marketing og administration.
Din rolle hos Adversus
Som vores nye Customer Support vil du være ansvarlig for at give vores kunder og brugere den bedst mulige oplevelse med vores system. Du vil yde support til et bredt segment af kunder, med hovedfokus på brugen af Adversus og kundernes interne processer.
Din rolle er afgørende for at hjælpe kunderne med at opnå succes, når de bruger Adversus - fra onboarding-processen til løbende tilpasning og implementering af nye funktioner. Hvis du nogensinde har brug for en hjælpende hånd med mere komplekse sager (du ved, de tekniske ting), så frygt ikke! Vores erfarne og dygtige udviklere er altid klar til at hjælpe. Men det er dog en fordel, at du har en generel forståelse for og interesse i IT-systemer og tidligere erfaring med CRM eller lignende.
Fra vores hovedkontor i Aarhus vil du yde support til vores kunder i 8-timers vagter mellem 08:00 og 18:00 mandag til fredag. Der kan forekomme aftenvagter fra 17:00-21:00. Disse tages efter er først til mølle princippet.
Primære opgaver
- Support via telefon, chat og e-mail
- Onboarding & opfølgningssessioner
- Oprettelse af supportartikler og andet relevant indhold
- Support til partnere
Du skal være
- God til at kommunikere både skriftligt og mundtligt
- Flydende i dansk eller svensk og engelsk
- Udadvendt og trives i et socialt arbejdsmiljø
- Serviceminded og fokuseret på løsninger frem for begrænsninger
- Proaktiv og god til at arbejde selvstændigt
Dette kan Adversus tilbyde dig
Du bliver en del af et energisk team med høje ambitioner og en flad organisationsstruktur. Vores firmakultur er afslappet og uformel, fordi vi ved, at alle præsterer bedre, når de har det sjovt, mens de arbejder.
Du får en lækker frokostordning hver dag, og hvis du bliver sulten før eller efter, er der altid frugt, snacks og masser af drikkevarer. Hver fredag skåler vi for en god uge med en øl, RTD eller sodavand, mens vi runder arbejdet af.
Vi elsker at have det sjovt på arbejdspladsen, men vi ved også, at det styrker båndene mellem kolleger, når vi er sammen uden for arbejdet. Derfor planlægger vi månedlige sociale arrangementer for alle Adversuians uden for kontoret, såsom padel tennis, brætspilsaftener og pub-crawl.
Vi tilbyder dig en fuldtidsstilling på vores kontor i Aarhus med en konkurrencedygtig lønpakke i overensstemmelse med dine kvalifikationer og erfaring. Sundhedsforsikring og pension er inkluderet. Hvis det er relevant for dig og aftalt med din leder, tilbyder vi også uddannelse eller kurser til at understøtte udviklingen af dine faglige og personlige færdigheder.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Adversus A/S, Karupvej, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6095848