Er du serviceminded og har du økonomisk flair? Har du mod på forskelligartede opgaver? Så har du nu muligheden for at blive en del af en mindre administration i hjertet af Aarhus

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

 

Jakobsen & Co. søger detaljeorienteret og struktureret Administrations- og Økonomimedarbejder.

Kan du se dig selv om som den servicemindede blæksprutte i en hverdag hvor to dage aldrig er ens? Og er du klar på nye udfordringer som nøgleperson i en mindre administration? Så er det måske dig vi leder efter. Du skal læse videre, hvis du har sans for økonomi og arbejder struktureret – også når det går stærkt.

Om os

Jakobsen og Co. Restauranter har drevet restauranter i 27 år og driver i dag 7 restauranter – alle placeret i Aarhus-området. Vores restauranter omfatter Rømer, Café Viggo, Grappa, 3 Grappa Piccolo’er samt Bistro Le Bleu.

Vi har ca. 250 dedikerede medarbejdere, der hver dag sørger for at give vores gæster oplevelser i særklasse. Vi driver vores restauranter med fokus på kvalitet, engagement og service på højt niveau.

Om jobbet

Du kommer til at indgå som nøgleperson på et mindre kontor, der rummer økonomi, HR og administration.

Primære arbejdsopgaver:

  • Intern kommunikation
  • Daglig bogføring af 7 selskaber samt afstemning af debitorer og kreditorer
  • Ugentlige betalinger i 7 selskaber
  • HR og personaleadministration herunder kontrakter og løn
  • Generelle servicefunktioner i organisationen
  • Understøtte grafiske opgaver herunder f.eks. menukort
  • Ad hoc-opgaver

Vi tilbyder

  • Mulighed for at bidrage til effektivisering og udvikling af arbejdsgange og processer
  • Et sundt arbejdsmiljø i et ungt team
  • En uformel omgangstone med plads til humor
  • Flere personalegoder, sundhedsordning samt favorabel madordning

Om dig

Vi ser gerne at du er kontoruddannet med speciale i økonomi og har mod på at kaste dig ud i nye opgaver. Du kommer til at fungere som ansvarlig for vores kontorelev.

Herudover:

  • Du har indgående erfaring med Word og Excel
  • Erfaring med e-conomic er en fordel
  • Du arbejder struktureret, selvstændigt og har øje for detaljer
  • Du leverer resultater af høj kvalitet
  • Du er nysgerrig og reflekterende
  • Du er udadvendt, serviceminded og omstillingsparat
  • Du kommunikerer tydeligt – både skriftligt og mundtligt

Har du brug for uddybning eller spørgsmål vedrørende stillingen er du velkommen til at kontakte Økonomi- og Administrationsansvarlig Caroline Juul Nielsen på: cjn@jakobsenco.dk

Send din motiverede ansøgning samt CV til arbejde@jakobsenco.dk – skriv ’Administration’ i emnefeltet. Vi læser løbende ansøgninger og indkalder til samtaler, så tøv ikke med at sende din afsted.

Der er tale om en fuldtidsstilling og vi håber du kan tiltræde 1. marts eller hurtigst muligt derefter. Har du mulighed for at starter før, er det et plus.

Vi ser frem til at høre fra dig!

 

Læs mere om Jakobsen & Co. Restauranter her: www.jakobsenco.dk

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Restaurant GRAPPA , Åboulevarden, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5983640

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet