BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du et digitalt mindset og interesse for forretningsmæssig systemforvaltning og har du nogle års erfaring med drifts- og supportopgaver vedr. økonomisystemer eller lignende? Er teamsamarbejde, faglig udvikling og et godt arbejdsmiljø vigtigt for dig? Så er du måske vores nye systemkonsulent?
Den ledige stilling er forankret i AU Økonomi, Økonomisekretariatet, som er den centrale og strategiske økonomifunktion på Aarhus Universitet.
Økonomisekretariatet har 18 medarbejdere fordelt på 3 teams, som sikrer AU’s økonomimodel, AU’s budget- og budgetopfølgning, de overordnede regler og politikker inden for økonomiområdet, økonomistyring for Fællesadministrationen, AU's ressource- og kostprismodel samt forretningsmæssig drift af AU's økonomisystemer.
Du kan læse mere om Aarhus Universitet, AU Økonomi på denne hjemmeside: https://medarbejdere.au.dk/administration/administration/au-oekonomi
Arbejdsopgaver
Den nye medarbejder skal indgå i teamet Økonomisystemer, som er et team på i alt 5 medarbejdere.
Arbejdsopgaverne er bl.a. følgende:
- varetagelse af de løbende forretningsmæssige forvaltningsopgaver i økonomisystemerne
- koordinerings- og planlægningsopgaver i forhold til brugere, systemleverandører, AU IT og AU Økonomi
- supportopgaver – herunder støtte og rådgivning til brugerne
- undervisning og udarbejdelse af vejledninger
- superbrugeropgaver
- deltage i digitaliseringsprojekter og den løbende effektivisering af processer
Erfaring og baggrund
Ved besættelse af stillingen lægger vi vægt på, at vores kommende kollega:
- har erfaring med at supportere brugere
- har erfaring med systemforvaltning og implementering af systemer samt arbejdsprocesser i en stor og kompleks organisation
- har erfaring med udarbejdelse af funktionelle systemvejledninger og videoguides mv.
- har erfaring med Statens økonomisystemer, IndFak, RejsUd og Navision eller tilsvarende systemer
- har en vis erfaring som projektdeltager eller projektleder
Vi vægter disse personlige egenskaber
- arbejder struktureret, vedholdende og effektivt
- har gode samarbejdsevner, er initiativrig, ansvarsfuld og handlingsorienteret
- kan bevare overblikket i pressede situationer
- er indstillet på, at opgaverne kan ændre sig løbende
- er serviceminded i sin kommunikation med brugerne
Vi tilbyder
Vi tilbyder et job i et uformelt, engageret miljø med spændende opgaver og fokus på høj faglighed.
Rigtig gode muligheder for faglig sparring med dygtige kolleger.
Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hvor vi tilstræber udviklingsmuligheder samt en god balance mellem arbejds- og privatliv.
Om ansættelsen
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst med Skatteministeriet.
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er den 7. januar 2024 og vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 2-3.
Aarhus Universitet vil være en attraktiv og inspirerende arbejdsplads for alle og ønsker en kultur, hvor hver enkelt kan udfolde og udvikle sig. Vi ser ligestilling og diversitet som en styrke og opfordrer derfor alle interesserede til at ansøge.
Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.
Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.300 medarbejdere med en årlig omsætning på 7,0 mia. kr. Læs mere på www.au.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aarhus Universitet, Trøjborgvej 82-84, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5962668