BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om jobbet:
Vil du være med til at gøre Aarhus til en endnu mere tryg by at leve og bo i? Synes du, det lyder spændende at arbejde med byrådets visioner om bl.a. at øge trygheden i nattelivet, på nettet og i de lokale nærområder? Og vil du bidrage til at løse andre store politiske projekter? Så er det måske lige netop dig, vi mangler i Borgmesterens Afdeling.
Sekretariat, Projekt og Analyse i Borgmesterens Afdeling søger en AC-fuldmægtig til et 1-årigt vikariat med tiltræden senest 1. oktober 2024.
’Tryg i Aarhus’ er en fælles tryghedsstrategi for Østjyllands Politi og Aarhus Kommune. Målet er at øge trygheden for alle borgere uanset alder og bopæl. Strategien sætter fokus på det aktive medborgerskab og frivillige engagement. Det betyder, at borgere, foreninger og virksomheder bliver aktivt involveret i arbejdet med at styrke trygheden i Aarhus. Ud over at samarbejde med Østjyllands Politi og på tværs af kommunen samarbejder vi derfor også med restauratørnetværket, fællesrådene og Studenterhus Aarhus blandt andre.
Du vil blive del af kontoret Sekretariat, Projekt og Analyse. Kontoret er sekretariat for borgmesteren og den øverste ledelse. Kontoret har som central opgave at være den samlende indgang for sager og strategiske projekter. Både på tværs af Borgmesterens Afdeling og som fælles indgang for kommunens øvrige magistratsafdelinger. I kontoret bliver du del af et teamet, Projekt og Analyse, som blandt andet arbejder med en bred vifte af projekter og opgaver, både korte og længerevarende. Vi er et dynamisk team, hvor vi tager politiske prioriteringer og prioriteringer fra den øverste administrative ledelse og omsætter dem til synlige, målbare resultater og handlinger.
Du kommer til at drive flere forskelligartede opgaver inden for tryghedsområdet og vil i tillæg indgå i teamets øvrige opgaveløsning. Opgaverne vil blandt andet omfatte:
- Udvikling af nye tryghedsskabende initiativer for borgere
- Planlægning, afvikling og evaluering af tryghedsskabende arrangementer (fx indbrudsforebyggende møder og borgerrettede arrangementer)
- Koordinering af tryghedsindsatser i Borgmesterens Afdeling
- Bidrage til at udvikle og drive andre politiske projekter
- Udarbejdelse af notater og referater
- Udarbejdelse af materiale til fx borgmesteren, byrådet og Magistraten
Nogle arrangementer, som fx omfatter borgere og erhvervslivet, kan forekomme i aftentimer.
Som medarbejder vil du opleve et arbejdsmiljø med faglige udfordringer, stærkt samarbejde, og at vi kærer os om hinanden. I teamet er vi drevet af at skabe bæredygtige resultater og trivsel. Vi lægger vægt på at have en kultur, hvor vi er omsorgsfulde, modige og ihærdige, og hvor vi alle bidrager til et godt arbejdsmiljø.
Din profil:
Vi forestiller os, at:
- du har en relevant uddannelse på kandidatniveau, fx inden for oplevelsesøkonomi, sociologi, kommunikation, statskundskab etc.
- du har erfaring med lignende opgaver fra en kommune, region eller staten
- du er god til at koordinere og samarbejde med personer med forskellige fagligheder
- du befinder dig godt med administrativt arbejde og borgerkontakt
- du er en dygtig organisator, som kan arbejde selvstændigt og struktureret
- du har stærke kommunikative evner, både mundtligt og skriftligt
Derfor skal du vælge os:
Vi kan tilbyde:
- Et spændende og udviklende job tæt på den administrative og politiske ledelse
- En varieret hverdag, hvor to dage sjældent er ens
- Et fagligt stærkt miljø, hvor sparring og samarbejde er en vigtig del af opgaveløsningen
- Et uformelt og rart arbejdsmiljø, hvor der er humor og højt til loftet
- En fuldtidsstilling med attraktive og fleksible arbejdsvilkår
- Et attraktivt springbræt, hvor du både får kompetencer og netværk til din videre karriere
Løn og ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
Ugentligt timetal: 37
Der er tale om en tidsbegrænset stilling i perioden 1. september 2024 til 31. august 2025.
Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til David Lyngholm Ulrichsen på telefon 21692566.
Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
Kopi af eksamensbevis skal vedlægges.
Ansøgningsfrist: 9. august 2024.
Vi forventer, at samtaler finder sted i uge 34.
Aarhus Kommune ser mangfoldighed som en styrke. Vi opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion og nationalitet til at søge.
Om os
Projektkontoret (fra 1.8.24 del af Sekretariat, Projekt og Analyse) er en del af Borgmesterens Afdeling med ca. 400 ansatte.
Borgmesterens Afdeling varetager de centrale opgaver i Aarhus Kommune inden for politisk betjening, økonomi, HR, jura, it samt erhvervsudvikling.
Vil du vide mere om Borgmesterens Afdeling, så se på: https://aarhus.dk/borgmesterensafdeling
Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle.
Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Aarhus Kommune, Rådhuspladsen 2, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6075824