Grafiker i Musikhusets marketingafdeling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at styre Musikhusets grafiske profil?  Er du dygtig til adobe pakken? Kan du lide at løse kreative grafiske opgaver, at producere materialer til online og tryk og få ting til at hænge sammen? Har du kendskab til grafisk produktion, formater og tryk? I en nyoprettet stilling søger Musikhuset en deltids grafiker, der i samspil med Musikhusets grafiske bureau og marketingafdelingen, kan holde Musikhusets udtryk ensartet og konsistent, samtidig med at der bliver fundet kreative løsninger på praktiske problemer. 

Om jobbet:
Du får sammen med marketingafdelingen ansvaret for, at Musikhusets grafiske profil bliver sammenhængende på alle platforme. Uanset om publikum møder os online, offline eller onsite skal vores grafiske linje og udtryk være ensartet og genkendeligt. 
 

Du kommer til at lave annoncer, salsprogrammer og plakater til tryk, grafikker til de sociale medier og hjemmesider samt finde på løsninger, som vi kan bruge, når vores mange gæster skal kunne finde vej gennem huset. 

Du kommer primært til arbejde med grafisk produktion og bliver en del af det daglige arbejde, bl.a. med at sikre kvaliteten af marketingsmateriale og sikre de rigtige processer. Du bliver en del af Musikhusets PR- og marketingafdeling på fire personer, der arbejder tæt sammen med bl.a. vores programafdeling.

Dine primære opgaver bliver: 

  • Skabe grafiske produkter til fx annoncer, programmer, brochurer, flyers, plakater mm. 
  • Lave indhold til sociale medier, hjemmesider og digitale kampagner. 
  • Have ansvar for vores mediearkiv, der rummer fotos, videoer, grafiske elementer mm. 
  • Strukturelt bindeled mellem program og marketing og sikre at marketingmaterialet er opdateret
  • Samarbejde tæt med kolleger og hjælpe med at omsætte overordnede ideer og koncepter til konkret kommunikation
  • Vedligeholde og opdatere grafiske designprojekter efter behov. 


Din profil:
Du har en uddannelse indenfor grafisk design eller beslægtet område. 

  • Er ferm til i Illustrator, In Design og Photoshop og kan lave motion i After Effects 
  • Er struktureret og har overblik over store og små projekter og deadlines samt forstår vigtigheden af at arkivere dokumenter og materiale, så de både kan genfindes og deles med kolleger. 
  • Er kreativ og kan omsætte din kreativitet ind i Musikhusets strategi, så den visuelle identitet støtter vores brand og er let at arbejde med. 
  • Har en god forståelse for grafisk design til både print og digitale medier. 
  • Evne til at arbejde selvstændigt og samtidig kan bidrage til vores gode fællesskab. 
  • Indstillet på både rugbrødsarbejde og udvikling
  • Du er måske selvstændig

    Løn og ansættelsesvilkår:
    Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
      
    Ugentligt timetal: 15-20
  • Stillingen er tidsbegrænset i perioden 1. januar 2024 - 31. december 2024


    Hvis du vil vide mere:
    Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Marketingskoordinator Steen Larsen-Ledet på last@aarhud.dk tlf. 22426005

    Ansøgning
    Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
     
    Ansøgningsfrist:  10. december 2023
     
    Vi forventer, at samtale finder sted den 15. december 2023.

    Om os
    Musikhuset Aarhus er Nordens største musikhus. Vi har 1 million gæster hvert år,sælger ca. 350.000 billetter årligt, og har yderligere 150.000 inde til forskellige gratisarrangementer. Musikhuset er base for Aarhus Symfoniorkester, Den Jyske Opera, Det Jyske Musikkonservatorium, Teaterhuset Filuren, og Johan R. Tilsammen boltrer vi ospå 35.000 m2, hvor vi bl.a. har 7 sale og 10 scener, og afvikler 1.500 arrangementerom året. I Musikhuset er vi 55 fastansatte medarbejdere.
     
    Om Kultur og Borgerservice
    Kultur og Borgerservice er hjertet i Aarhus' identitet. Vi fokuserer på at gøre kulturproduktion, kulturelle oplevelser, borgerservice og fritidsaktiviteter tilgængelige og inkluderende for alle. Det styrker fællesskabet, øger livskvaliteten og skaber en attraktiv kommune, der tiltrækker nye borgere, turister og virksomheder. Kulturen og fritidslivet er afgørende for at forme vores samfund og inspirere kommende generationer. Kom og vær med!


    Om Aarhus Kommune
    Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgerne og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt, og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus en god by for alle. 

Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med! 
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: deltid (15-20 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Thomas Jensens Allé 2, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5944252

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet