Health Studier søger en dygtig barselsvikar til vores eksamensteam

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du godt i en omskiftelig og til tider travl hverdag, hvor du sammen med dine mange dygtige kolleger arbejder med nye og komplekse systemer, masser af drift og standardisering af vores mange arbejdsgange på eksamensområdet? Og vil du gerne arbejde med spændende uddannelsesmiljøer, effektiv systemunderstøttelse og løbende procesoptimering? Så hører vi meget gerne fra dig.

Studieadministrationen på Health

I HE Studier understøtter vi de gode studieforløb for alle vores studerende på Health. Det gør vi gennem planlægning, vejledning, sagsbehandling og uddannelsestilrettelæggelse. Vi er en afdeling præget af høj faglighed, fleksibilitet og stor nysgerrighed, og vi har et godt og tæt samarbejde både med hinanden og med de faglige miljøer på fakultetet. I Health Studier er vi cirka 37 faste medarbejdere og 15 studenterstudievejledere og -medhjælpere, og du kan hos os se frem til en arbejdsdag kendetegnet ved højt tempo, godt humør, gode kollegaer og udfordrende opgaver, som du i høj grad selv er med til at præge og udvikle. 

Dig og jobbet

Du brænder for driftsopgaver og har samtidig øje for udviklingen heraf, og du motiveres af at levere den gode service til vores studerende og vores fagmiljøer. Du er systematisk og god til at have det store overblik.  Du holder styr på frister og regelgrundlag og er i stand til at hjælpe, uanset om det er en studerende, der henvender sig med en afvist undervisningstilmelding, en underviser, der skal have ændret på en eksamensdato eller en kollega, der har brug for faglig sparring. Du kan lide at arbejde i en afdeling, hvor opgaverne er mangeartede, og du har en høj arbejdskapacitet i perioder med spidsbelastning.

Du har lyst til at arbejde teambaseret og driftsorienteret i det ene af vores to eksamensteams, og du deler gerne ud af din viden og dine opgaver. Du søger i dialog med dine kolleger og vores fagmiljøer at finde de bedste løsninger til gavn for vores mange studerende og undervisere.

Vi forventer, at du via din uddannelse og/eller erhvervserfaring har en stærk forståelse for og lyst til at arbejde med systemer og digitalisering af arbejdsprocesser.

Eksempler på arbejdsopgaver:

  • Planlægning af eksamen i dialog med dine kolleger i teamet, uddannelsesbetjenere og undervisere – herunder udarbejdelse af eksamensplaner, oprettelse i diverse systemer, bestilling af censorer, regeltjek, opfølgning m.m.
  • Håndtering af studerendes tilmelding/afmelding til undervisning og eksamen
  • Holdsætning af studerende på ordinære og valgfrie kurser
  • Planlægning og afholdelse af dimission
  • Kommunikation med undervisere og studerende
  • Superbrugerrolle i diverse systemer

Din profil
  • Du har en kontoruddannelse og meget gerne nogle års erfaring med at arbejde med administrative it-systemer inden for uddannelsessektoren - du kan også være nyuddannet
  • Du trives med en stor mængde driftsopgaver og at arbejdet byder på perioder med spidsbelastning
  • Digitalisering og procesoptimering er nøgleord for dig og din måde at arbejde på, og du har stor lyst til og evne for at arbejde med nye og komplekse systemer og procedurer
  • Du er god til at kommunikere korrekt og ordentligt – både skriftligt og mundtligt med både studerende, institutsekretærer og undervisere
  • Du er nysgerrig på din egen rolle i den samlede studieadministration, og du er opmærksom på hvor og hvordan de forskellige funktioner skal spille sammen
  • Du arbejder selvstændigt og tager ansvar for løsningen af dine og teamets opgaver
  • Du er udviklingsorienteret, ansvarsbevidst og handlingsorienteret og byder proaktivt ind med din hjælp og viden
  • Du motiveres af at levere den bedste service til vores studerende, fagmiljøer og samarbejdspartnere
  • Du er løsningsorienteret og har flair for systemer
Vi tilbyder bla. flekstid, gode kolleger og udfordrende opgaver, samt en velfungerende personaleforening.

Arbejdsstedet er Vennelyst Boulevard, Aarhus C

Se yderligere information om Health på: http://health.au.dk/

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer/uge. 

Stillingen er placeret i afdelingen for Undervisnings- og Eksamensplanlægning.

Stillingen er tidsbegrænset fra 1. april 2024 – 31. marts 2025.

Samtaler forventes afholdt i uge 8

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Karoline Engsig-Karup, kek@au.dk, tlf. 2986 9059. Træffes ikke i uge 5 og kun mandag, onsdag og fredag, eller afdelingsleder Eva Kvistgaard Arent, eka@au.dk, tlf. 60202681. Træffes ikke i uge 7.



Ansættelsesgrundlag


Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Skatteministeriet og HK/Stat.


Ansøgning


Din ansøgning skal indeholde følgende:
  • Ansøgning
  • Curriculum Vitae
  • Angivelse af uddannelse (kopi af relevante eksamensbeviser)
  • Referencer/anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemet

Vi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere.

Aarhus Universitet vil være en attraktiv og inspirerende arbejdsplads for alle og ønsker en kultur, hvor hver enkelt kan udfolde og udvikle sig. Vi ser ligestilling og diversitet som en styrke og opfordrer derfor alle interesserede til at ansøge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.
 


Om Aarhus Universitet

Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.300 medarbejdere med en årlig omsætning på 7,0 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Aarhus Universitet, Vennelyst Boulevard 9, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5983477

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet