BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
People & Culture manager søges til Casablanca Familien
Casablanca familien søger en dygtig og ansvarsfuld kollega til en nyoprettet stilling - People & Culture manager.
Casablanca Familien består af den ikoniske Cafe Casablanca fra 1981 i Aarhus midtby, Restaurant Sjette Frederiks Kro der ligger i Riis Skov og vores seneste tilkøb Restaurant Tangkroen med kig udover Aarhus bugten samt vores anerkendte bageri, Mor Anna i Mejlgade, centralt i Aarhus C. Casablanca Familien har ca. 50 fastansatte og 100 timelønnede.
Ordentlighed, fantastisk sammenhold, struktur, god energi, kvalitet og ikke mindst det at vi støtter 100% op omkring hinanden, er blot nogle af de ord der kendetegner os – stedet er Casablanca Familien.
Rollen som People & Culture manager kræver en helt særlig person. En person som vil elske at arbejde med vores kultur, for derigennem at give masser af glæde og energi til kollegaerne. En der ser muligheder og trives med at få kollegaer til at arbejde sammen - også på tværs af vores lokationerne. En der vil gå gennem ”ild og vand” for at understøtte forretningen. En der vil brænde for at se talenterne spire og udvikle den enkelte medarbejder - sidst men ikke mindst, en person hvis største passion er HR.
Om jobbet
- Generel HR - trivsel, ansættelsessamtaler, MUS, kontrakter mv.
- I samarbejde med den øverste ledelse, skal du sikre løbende udvikling i organisationen - strategi, kultur og kerneværdier
- Udvikle og drive Casa Academy (interne håndbøger/salgshåndbøger, uddannelse, elever mv.)
- Drive Casa Sport og kultur
- Gennem dyb indsigt i forretningen skal du sammen med vores ledere og forretningsansvarlige sikre fremdrift i årshjul, salgs- og ledermøder
- Arbejdsopgaver kan variere fra måned til måned, og ikke mindst i forhold til sæsonudsving
Din profil
Du skal kunne holde hovedet koldt og bevare overblikket samt tage ansvar. Vi forventer derfor følgende:
- Du har erfaring fra tilsvarende stilling (HR - People & Culture eller Business manager i HR). Juridisk erfaring vil ligeledes være en fordel.
- Du skal kunne arbejde selvstændigt, du er struktureret og kan planlægge og administrere din arbejdsuge
- Du går gerne forrest og sætter en ære i detaljerne er perfekte
- Du trives med at indgå i grupper og elsker at arbejde sammen med andre
- Du skal være frisk på at ”tage stafetten' i planlægningsprocessen og bidrage til vi fortsat udvikler vores forretninger og medarbejdere
- Du er af natur nysgerrig og ikke bange for at spørge ind til det du møder på din vej
Værdier
Som People & Culture medarbejder skal du være en god rollemodel for dine kollager. Du skal have en positiv og smilende indstilling og være indstillet på at gå forrest. Du skal være iderig og din interesse for HR, skal afspejle din viden og indsigt i trends. Vi forventer, at du er seriøs omkring dit fag. Du skal desuden være pålidelig, så dine kollegaer kan regne med dig. Vi har gode arbejdsforhold, er 100% ærlige, med mulighed for udvikling og fantastiske kollegaer.
VI TILBYDER
En spændende arbejdsplads med god energi, et godt team af søde og hjælpsomme kollegaer
Du bliver en del af et travlt og uformelt arbejdsmiljø med en god tone, hvor der bliver lyttet til dig. En virksomhed med ordnede forhold og styr på økonomien
I stillingen referer du ind til øverste ledelse - primær arbejdssted er Rosensgade 12, Aarhus, men hyppige møder og besøg på alle lokationer vil forekomme.
Giver ovenstående anledning til uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Charlotte Bornemann EFTER den 23. januar på telefon: 4248 0404.
Ansøgningsfrist: 14. februar - samtaler vil ske løbende. Tiltrædelse efter aftale.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
CASABLANCA ÅRHUS ApS, rosensgade, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5973246