INTERN SÆLGER - AARHUS

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Jobbet
Du bliver en del af et bestående af 2 interne og 4 eksterne sælger. I højsæson (ca. 6 mdr.) vil din dagligdag vil være præget af salg og kundeservice herunder indtastning af ordrer, salgs fakturering og kreditering, håndtering af reklamationer og diverse ad hoc-opgaver. I lav sæson skal du være indstillet på at assisterer i bogholderiet med lettere regnskabsopgaver, ajourføring af master data, afstemning og lignende.

Indtastning af ordrer sker i Navision fra nettet EDI/GS1-tradetransact, mail og telefon.

Profil
Du har en professionel indstilling, en bred erfaring, og du er humoristisk, selvstændig og omhyggelig. Som person er du åben, ærlig, fleksibel, og du kan håndtere mange og meget forskellige typer af opgaver samtidig. Du kan ”træde i karakter”, er en god kommunikator, og du har indstillingen ”ingen opgave er for lille eller for stor”. Du stortrives med en bred kontaktflade, tager ejerskab for dine opgaver og har indstillingen ”alle hjælper alle”.

For dig er det motiverende at være en del af et nærværende og uformelt miljø, hvor der er en ærlig og konstruktiv tone, og hvor man interesserer sig for hinanden.

For at blive en succes i stillingen er det en forudsætning at du har erfaring med intern salg og kundeservice. Herudover skal du beherske engelsk både i skrift og tale (gerne tysk) og have kendskab til MS Office. Har du kendskab til ordreflow, er det en fordel.

Virksomheden byder på både personlig såvel som faglig udvikling. Du vil derfor, allerede fra dag ét, få grundig oplæring i nødvendige systemer og processer.

Løn efter kvalifikationer.

Du sender din ansøgning og CV via knappen “søg jobbet”.
Grundet GDPR vil ansøgninger sendt via mail ikke blive taget i betragtning.

Hvis du har spørgsmål eller ønsker mere information om stillingen er du velkommen til at kontakte vores konsulent Christian tlf. 2028 2284 (mandag-fredag kl. 8.00-15.30).

Vi glæder os til at høre fra dig

Stillingen ønskes besat den 1. marts 2024 eller snarest herefter.

Virksomheden er en del af en stor international koncern. Koncernen beskæftiger ca. 30.000 medarbejdere og opererer i mere end 40 lande. På lokationen i Aarhus er der 16 medarbejdere, samt 8 eksterne medarbejder, som glæder sig til at byde dig velkommen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

BACK UP VIKAR A/S, Nørregade, 6100 Haderslev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5978125

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet