BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du med på rejsen i Jespers Torvekøkken, og personligt sætte et aftryk på Bæredygtigheds- og kvalitetsarbejdet - Så læs blot videre her!
Jespers Torvekøkken udvider vores kvalitetsafdeling i Midtjylland, og derfor søger vi en kollega til en nyoprettet stilling som QHSE-koordinator til vores tværfaglige Bæredygtighedsteam, som til dagligt har kontor i Aarhus.
Du vil få ansvaret for at kvalitetssikre aktiviteterne i både vores storkøkkener samt på de kontrakter som kræver et ekstraordinært fokus og samarbejde omkring QHSE. Herunder koordinering af fødevaresikkerhed, sikkerhed og arbejdsmiljø på tværs af koncernen og afdelinger samt bidrage til overholdelse af vores bæredygtighedsstrategi og B Corp certificering. Du referere i det daglige ind til vores Bæredygtigheds- og udviklingschef Lotte Christensen, som sidder på hovedkontoret i Søborg.
Dine ansvarsområder er:
- Holde aktuelle nøglekunder, samt storkøkkener ajour med seneste lovgivning indenfor fødevaresikkerhed, sundhed, sikkerhed og arbejdsmiljø.
- Samarbejde med Convifood’s kvalitetsafdeling.
- Bindeled mellem JTK og myndighederne ifm. sygdomssager og påbud fra FVST og AT.
Arbejdsopgaver vil ex. være:
- Opfølgning og vedligeholdelse af HACCP-systemet for hele koncernen
- Undervisning af personale i produktionshygiejne for vores selskab- og frokostkøkkener
- Deltagelse i audits fra FVST ved besøg i vores storkøkkener i samarbejde med kvalitetsafdelingen i Convifood
- Foretage interne audits hos vores nøgle kunder samt i vores storkøkkener indenfor fødevaresikkerhed og arbejdsmiljø.
- Sikring af overholdelse af HSE KPI-punkter hos vores nøglekunder
- Kontaktansvarlig til myndigheder (AT & FVST) ift. opstart og nedlukning af enheder på tværs af organisationen
- Støtte op og have overblik over arbejdspladsvurderinger og sikkerhedsrunderinger i alle enheder
- Deltage aktivt i vores arbejdsmiljøorganisation
- Håndtering af hændelige hændelser inkl. mistanke om fødevarebåren sygdomme i kantiner, selskab- og frokost køkkener.
- Ad hoc-opgaver
Vi forventer at du har
- Relevant uddannelse inden for QHSE eller beslægtede områder.
- Evne til at udføre audits og analytiske færdigheder til at identificere forbedringsmuligheder.
- Erfaring med indirekte ledelse, og evner at sætte dig ind i andre kollegaers arbejdsdag, således at du bliver en positiv sparringspartner i det daglige
- Fremragende kommunikations- og samarbejdsevner.
- Proaktiv tilgang til problemløsning og en stærk følelse af ansvar
Som person er du selvstændig, struktureret og har god portion empati. Du tager ansvar, arbejder løsningsorienteret og besidder en godt personlig drive. Dertil er du kvalitetsbevidst, mestrer et godt overblik og evner at prioritere i en foranderlig og travl hverdag.
Vi tilbyder
En nyoprettet og yderst interessant stilling med gode muligheder for faglig og personlig udvikling i et inspirerende, dynamisk og højt ydende arbejdsmiljø. Vi vægter ansvar, kvalitet og innovation højt. Vi har en god stemning i virksomheden, og alle er altid klar til at hjælpe, når der er behov for det. Idet stillingen er nyoprettet, vil du opleve stor indflydelse på selv at være med til at præge den.
Ydermere kan vi love gode relationer og 4 imødekommende kollegaer i teamet. Vi værdsætter gensidig respekt, stoler på individuelle kompetencer og har høj tillid til den enkeltes dømmekraft. Det kræver selvstændighed og handlekraft i din hverdag, men til gengæld giver det dig mulighed for en unik position på markedet, hvor du har en høj grad af tillid og frihed, samt store muligheder for personlig og faglig udvikling.
Dagligdagen foregår i et uformelt miljø med plads til både humor og seriøsitet. Vi tilbyder attraktive personaleforhold, løn efter kvalifikationer og en alsidig hverdag.
Stilling kræver stor mobilitet, primært i det jyske, hvorfor det er vigtigt at du både har kørekort B samt mulighed for at stille egen bil til rådighed til erhvervsmæssig kørsel. Dette honoreres særskilt efter statens takster og regler.
Skulle du have spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte Lotte Christensen.
Vi glæder os til at høre fra dig
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
AU Stakladen v/ Jespers Torvekøkken ApS, Fredrik Nielsens Vej, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6016665