Kreativ content marketing specialist med flair for AI søges til barselsvikariat hos The Union

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en dygtig storyteller, der kan skabe relevant og konverterende content til forskellige målgrupper på tværs af kanaler? Er du nysgerrig på automatisering, data og mulighederne med AI inden for content marketing? Er du klar på et 12 måneders barselvikariat, måske med mulighed for fastansættelse? Så kan du blive Companyons' nye Content Marketing Specialist for The Union-brandet.

om jobbet
Som Companyons nye Content Marketing Specialist bliver du en del af et dedikeret team, som med entreprenørånd har fuld fokus på at udvikle og drive The Union-brandet til næste niveau.
Vi er på jagt efter dig, der kan stå i spidsen for deres content marketing, så kommunikationen målrettes skarpt og bidrager til øget relevans og loyalitet hos både nye leads og eksisterende kunder. Se mere om The Union på theunion.dk. Stillingen er et barselsvikariat og derfor som udgangspunkt tidsbegrænset 12 måneder fra ansættelse.

Dine primære opgaver:
• Bidrage til at sætte AI og data på agendaen inden for content marketing og automation
• Videreudvikle contentstrategien og producere engagerende og konverterende indhold til forskellige målgrupper på tværs af touch points herunder SoMe, website, e-mail, print, og outdoor• Videreudvikle triggerbaserede automation flows i forbindelse med bl.a. lead generering, onboarding og loyalitetsskabende aktiviteter
• Udvikle og implementere kundevendt kommunikation på kontor lokationerne
• Planlægge og koordinere med interne og eksterne samarbejdspartnere

Du vil opleve, at du får indflydelse og ansvar fra start. Du bliver en del af et mindre marketingteam, hvor De lægger vægt på et uformelt, sjovt og dynamisk arbejdsmiljø. Ud over marketingteamet kommer du til at have et tæt samarbejde med deres kreative og digitale bureauer og hyppig berøring med øvrige samarbejdspartnere samt kunder. Det er derfor vigtigt at du trives med at have en stor kontaktflade.

En del af arbejdet vil foregå solo, så det er vigtigt, at du har det godt med fordybelse på egen hånd og kan lide at stå i spidsen for at drive initiativer og projekter i mål. Nogle dage er du også på farten i både i det jyske, på Fyn og i København, hvor der skal produceres indhold enten internt eller i samarbejde med eksterne partnere.
Hverdagen vil altså være vekslende, og du skal kunne se dig selv være content marketing ekspert og go-to kollega for både avancerede og spændende projekter, såvel som basic ad hoc opgaver.

om dig
Du tænker i helheder og forstår at skabe en sammenhængende kommunikation på tværs af forskellige medier og målgrupper. Altid i den rigtige tone of voice, i overensstemmelse med brandets visuelle identitet og med et skarpt øje for detaljen.
Du mestrer både det visuelle og det skrevne ord, men har også en stor interesse for, hvordan dit content performer med udgangspunkt i data. Du har også en naturlig interesse for, hvordan vi kan udnytte de mange AI-værktøjer i arbejdet med content marketing og automation.
Som en del af et lille team er du en del af mange forskellige projekter og opgaver. Du er god til at prioritere din tid med henblik på vores overordnede mål – og du besidder et skarpt og struktureret overblik.

Dine kvalifikationer:
• Erfaring fra lignende stilling(er)
• Erfaring med sociale medier og digital marketing
• Erfaring med triggerbaserede automation flows og leadgenerering (vi bruger Active Campaign)
• Erfaring med Wordpress eller andet CMS system
• Flair for visuel formidling og erfaring med Adobe-pakken, Canva eller lignende grafiske værktøjer
• Et højt skriftligt niveau og erfaring med korrekturlæsning (både dansk og engelsk)
• Forståelse for Meta, Google og LinkedIn, som giver dig et solidt grundlag for dialogen med digitalt bureau
• God forståelse for analytiske værktøjer og performance metrics
• Interesse for AI og hvordan det kan gør dig og os skarpere og mere effektive.
• Det vil desuden være en fordel, hvis du har kommerciel forståelse for erhvervsudlejningsmarkedet, men det er ikke et krav.

ansøg nu
Hvis du er klar til at tage udfordringen op og være med til at forme fremtidens kontorløsninger, ser vi frem til at høre fra dig. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Sanne Duedahl, Senior Brand & Product Owner, Companyons på 26 84 48 99 eller sanne@companyons.dk. Randstad varetager denne rekrutteringsproces og alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt, og vi afholder løbende samtaler.

om virksomheden
Du bliver en del af et dedikeret The Union-team hos Companyons. The Union tilbyder kontorer i servicerede flerbrugerhuse i Aarhus, Odense og København. I tæt samarbejde med deres stærke partnere danner De sunde rammer om den gode arbejdsdag for både store og små virksomheder.
The Union-brandet blev lanceret i 2021 og drives i Companyons. De driver også workspaces og kontorfællesskaber i eget navn. Deres kultur bærer præg af tillid, fleksibilitet og plads til læring. Kernen af deres arbejde er service. Det kommer til udtryk både i deres måde at være kolleger på og selvfølgelig i deres måde at være kontorudlejere på. Deres arbejdsmiljø er trygt med stor frihed og en god balance mellem arbejdsliv og privatliv. Du får base på deres lækre kontor Fellow på Aarhus Ø. Der er bl.a. havudsigt, god kaffe og the, frugtordning samt frokostbuffet.

om randstad
Randstad er verdens største HR-udbyder og ‘partner for talent’. Vi giver lige muligheder til alle uanset baggrund og hjælper kandidater med at forblive relevante på et hastigt skiftende arbejdsmarked. Vi tror på et inkluderende arbejdsmarked, hvor alle kan være sig selv og føle sig velkomne.
Vores markedsindsigt og store kendskab til arbejdsmarkedet hjælper virksomheder med at opbygge en kvalificeret, mangfoldig og fleksibel arbejdsstyrke, og vi støtter mennesker og virksomheder i at nå deres fulde potentiale. Det er det, vi er her for, og det er det, der motiverer os hver dag.
Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group. Vi formidler dagligt arbejde til over 600.000 mennesker verden over og er førende inden for rekruttering, karriererådgivning og fleksibel arbejdskraft i Danmark, med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg og Kolding.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

RANDSTAD A/S, Bredskifte Allé, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6118329

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet