BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Aarhus Universitet (AU) anvender i stigende omfang Microsoft Power Automate og Power Apps til effektivisering og automatisering af forretningsprocesserne. I regnskabsafdelingen (AU Regnskab) arbejder vi med komplekse RPA-løsninger baseret på Power Platformen. Vi ønsker nu at udvide vores procesoptimeringsteam med en kyndig Power Platform udvikler.
Så hvis du motiveres ved at arbejde med procesoptimering og automatisering, og i samarbejde med kolleger og forretningsbrugere at udvikle og implementere brugervenlige og effektive RPA-løsninger, er det sandsynligvis DIG, vi er på udkig efter.
AU Regnskab
AU Regnskab er en del af AUs centrale økonomiafdeling, der ud over Regnskab består af Økonomisekretariatet, Indkøb og Business Intelligence enheden. AU Regnskab varetager transaktions- og bogholderimæssige opgaver for hele AU og deltager aktivt i samarbejder med AUs enheder og eksterne partnere omkring drift og (videre)udvikling af effektive end-to-end processer.
AU Regnskab består pt. af 80 medarbejdere, som er organiseret i fire specialiserede teams med hver sin teamleder.
Jobbet
Som vores nye Power Platform udvikler kommer du til at arbejde med at designe, udvikle og implementere digitaliserings- og automatiseringsløsninger ved brug af Power Automate, Power Apps mv. i tæt sammen med dine fire kolleger i procesoptimeringsteamet. Din primære opgave vil være at udvikle RPA-løsninger på Power platformen og bidrage til en sikker implementering heraf. Herudover vil du også deltage i drifts- og vedligeholdelsesopgaver på allerede implementerede RPA’er, ligesom du sikrer den nødvendige dokumentation af RPA-løsningerne.
Du kommer til at spille en central rolle i arbejdet med at optimere forretningsprocesserne såvel internt i AU Regnskab som på tværs af universitetets økonomienheder. Uanset din erfaring er det nødvendigt, at du er motiveret for at lære at bruge Power Automate og Power Apps effektivt, for at kunne udvikle ny funktionalitet og assistere kollegaer i brugen af disse værktøjer.
Dine arbejdsopgaver
- Digitalisering og automatisering af forretningsprocesser ved hjælp af Power Automate, Power Apps mv.
- Udarbejde teknisk dokumentation for udviklede løsninger
- Drift, vedligehold og løbende udvikling af implementerede RPA-løsninger
- Være økonomiafdelingens specialist og superbruger (SME) i Power Platformen
- Rådgive og supportere kolleger i brugen af Power Platformen
- Deltage i relevante netværk på og udenfor AU
Din profil
Vi forestiller os, at du har en baggrund indenfor f.eks. informationsteknologi, datalogi, datamatiker eller anden relevant uddannelse. Vi forventer, at du har erfaring med brug af Power Automate og Power Apps og har generel viden om programmeringsværktøjer/-sprog. Du ser procesoptimering og automatisering som vejen frem og har flair og interesse for det tekniske udviklingsarbejde.
Du besidder evnen og viljen til at udforme innovative robotløsninger og administrere en effektiv automatiseringsplatform. Du går til opgaverne med en metodisk og struktureret tilgang og tøver ikke med at sætte spørgsmålstegn ved de gældende arbejdsprocesser. Det er vigtigt for opgaveløsningen, at du kan afbalancere mange hensyn.
Du er god til at kommunikere og samarbejde og har en løsningsorienteret og serviceminded tilgang til opgaven. Da forandring er en del af vores hverdag, er det vigtigt, at du er indstillet på skiftende opgaver og samarbejdsrelationer.
Vi hører gerne fra dig, uanset om du er nyuddannet eller har relevant erfaring fra et tidligere job.
Hvad kan vi tilbyde?
Vi tilbyder blandt andet fleksible arbejdstider, gode kolleger og udfordrende opgaver, som du selv kan være med til at påvirke og udvikle. Vi prioriterer et positivt og uformelt arbejdsmiljø, med fokus på godt kollegaskab og samarbejde. Vi giver plads til faglig fordybelse og har fokus på din trivsel og udvikling, bl.a. via jævnlige 1:1-samtaler og årlige udviklingssamtaler med din nærmeste leder.
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst med Skatteministeriet. Stillingen er på fuld tid (37 timer med betalt frokostpause) med tiltrædelse snarest muligt.
Arbejdsstedet er Trøjborgvej 82-84, 8000 Aarhus C.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Lise K. Mortensen på tlf. +45 40123002 eller regnskabschef Klaus Jensen på tlf. +45 24770991. I uge 28-30 holder begge sommerferie og er derfor ikke at træffe.
Ansøgningsfrist: 11. august 2024.
Samtaler forventes afholdt tirsdag den 20. august 2024.
Aarhus Universitet vil være en attraktiv og inspirerende arbejdsplads for alle og ønsker en kultur, hvor hver enkelt kan udfolde og udvikle sig. Vi ser ligestilling og diversitet som en styrke og opfordrer derfor alle interesserede til at ansøge.
Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.
Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.300 medarbejdere med en årlig omsætning på 7,0 mia. kr. Læs mere på www.au.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aarhus Universitet, Trøjborgvej 82-84, 8000 Aarhus C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6077984