Medarbejdere til Kontaktcentret i Borgerservice Aarhus

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet:
Er du vild med at tale med mange forskellige mennesker? Så kan du nu blive en del af Borgerbetjeningen i Borgerservice. Vi er 48 medarbejdere, som hver dag gør vores bedste for at servicere borgere med fokus på den enkeltes behov.

Jobbet er i Kontaktcentret, hvor vi ekspederer de telefoniske opkald, som kommer via Aarhus Kommunes hovednummer og Den Digitale Hotline (DDH). Med andre ord: Vi er kommunens hovedindgang. Hver samtale er forskellig og er med til at gøre dagen alsidig. Så det er vigtigt, at du kan bevare roen til at skabe et overblik, når borgeren ikke ved, hvem eller hvor de skal henvende sig for hjælp. Du skal derfor også kunne navigere rundt i mange forskellige fagsystemer på samme tid. 


Borgerbetjeningens hovedopgaver:

  • Ekspedition af borgere inden for afdelingens opgaveportefølje telefonisk, personligt og digital post
  • Sagsbehandling indenfor vielser, MitID, pas og kørekort
  • Medbetjening, vejledning og generel borgervejviser rundt i det offentlige blandt andet via Borger.dk og Mit Overblik.
     

Din profil:

  • Har gode IT-kompetencer, er vant til at arbejde i flere systemer og ser sammenhængen imellem dem. Bidrager til at organisationen udvikler sig digitalt.
  • Er servicemindet og professionel i dit møde med borgeren, hvor du evner at se borgeren med gensidig respekt i øjenhøjde og holde fokus på sagen, også i konfliktsituationer
  • Vil bidrage til at hjælpe kolleger og afdelingen med IT-udfordringer
  • Har gode samarbejdsevner og positiv tilgang til faglig vidensdeling
  • Kan tænke i helheder og se løsninger 
  • Vil bidrage til god trivsel i afdelingen
  • Er smilende og har en imødekommende og venlig stemme – også i travle perioder
  • Behersker mundtlig dansk og engelsk  
  • Er fleksibel i forhold til at håndtere skift i arbejdsopgaver samt ikke have fast arbejdsplads
  • Har en administrativ baggrund som HK-assistent, specialist eller lignende
  • Forandringsparat, innovativ og nysgerrighed til at løse opgaverne mest effektivt.


Derfor skal du vælge os:

  • Et job med mange berøringsflader til borgere, interne afdelinger og myndigheder 
  • Interessante og udfordrende arbejdsopgaver med mulighed for kompetenceudvikling
  • Gode kolleger og et godt arbejdsmiljø
  • Vi vægter forskelligheder og relationel koordinering højt 
  • Afvekslende arbejde hvor ingen dage er ens
  • Attraktiv og fleksibel arbejdsplads
  • Vi skaber værdi for borgerne, når vi løser kerneopgaven sammen på tværs i det offentlige.


Løn og ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
  
Ugentligt timetal: 30

Der vil blive indhentet privat straffeattest og ansættelse sker under forudsætning af, at attesten ikke viser, at du er uegnet/uværdig til stillingen. Du kan læse mere her om hvordan vi behandler dine oplysninger her. Der indhentes årligt en privat straffeattest, og stillingen er til enhver tid betinget af en tilfredsstillende privat straffeattest.

Der vil blive indhentet en offentlig straffeattest og ansættelse sker under forudsætning af, at attesten ikke viser, at du er uegnet/uværdig til stillingen. Du kan læse mere her om hvordan vi behandler dine oplysninger her. Stillingen er til enhver tid betinget af en tilfredsstillende offentlig straffeattest.


Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til teamleder i Kontaktcentret, Kasper Holt Roesen, på telefon 4184 8496 eller leder af Borgerbetjeningen, Vibeke Bech, på telefon 2920 4364.


Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
 
Ansøgningsfrist: 11. april 2024
 
Vi forventer at samtaler finder sted i uge 16.

 
Om Kultur og Borgerservice
Kultur og Borgerservice er hjertet i Aarhus' identitet. Vi fokuserer på at gøre kulturproduktion, kulturelle oplevelser, borgerservice og fritidsaktiviteter tilgængelige og inkluderende for alle. Det styrker fællesskabet, øger livskvaliteten og skaber en attraktiv kommune, der tiltrækker nye borgere, turister og virksomheder. Kulturen og fritidslivet er afgørende for at forme vores samfund og inspirere kommende generationer. Kom og vær med!


Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgerne og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt, og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus en god by for alle. 

Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med! 
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Hack Kampmanns Plads 2, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6019613

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet