MSCH COPENHAGEN SØGER ASSISTANT STORE MANAGER, AARHUS

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en erfaren, udadvendt og resultatorienteret assisterende butikschef til vores butik i Aarhus.

Som assisterende butikschef er din primære opgave, at være medansvarlig for den daglige drift og ledelse af butikken i tæt samarbejde med butikschefen, at være et forbillede for dine kollegaer samt at servicere vores kunder. 

MSCH Copenhagen er i konstant udvikling, hvorfor den rette kandidat må være omstillingsparat, fleksibel og have lyst til at være en del af en virksomhed i vækst, hvor dagligdagen er uforudsigelig og spændende. 

Den rette kandidat brænder for at være med til at lede og udvikle teamet ved at vise vejen og gå forrest. Du skal have erfaring inden for branchen og meget gerne i tilsvarende funktion. Du kan skabe en god dialog med vores kunder og ved, hvordan man afslutter et salg. Du er god til at holde fokus og bevare overblikket og har flair for salg og service.

ARBEJDSOPGAVER

• Ansvarlig for den daglige drift og ledelse af butikken, når butikschefen ikke er  tilstede

• Implementering af ledelsens tiltag og retningslinjer for butikken

• Prioritere og planlægge butikkens daglige opgaver, samt og optimering af salget i samarbejde med butikschefen

• Vagtplanlægning via SameSystem i samarbejde med butikschefen

• Igangsætte salgsfremmende tiltag i samarbejde med butikschefen

• Lede, motivere og udvikle butikkens medarbejdere

• Ansættelse af personale; fuldtid og deltid i samarbejde med butikschefen

• Deltage i planlægningen af personalemøder

• Medansvarlig for varehåndtering herunder varebestillinger, lagerstyring og afholdelse af de af ledelsen fastsatte antal varestatus

• Medansvarlig for butikkens udtryk, herunder in-store merchandise, vinduer, mannequiner og displays, butikkens generelle udtryk.

• Sikre, at butikken har Danmarks bedste kundeservice!


VI FORVENTER

• At du brænder for at yde god service, er god til alle typer mennesker og altid har et smil på læben

• At du trives i en travl hverdag og formår at holde mange bolde i luften

• At du har en væsentlig og relevant erfaring inden for ledelse, salg & service

• At du har ordenssans og øje for de visuelle detaljer

• At du er en god kollega med godt humør og kan indgå i samarbejde med kollegaer og ledelsen

• At du er villig til at arbejde aftener weekender

• At du har energi og en positiv indstilling til omgivelserne

• At du er salgsopsøgende og konkurrenceminded


SUCCESKRITERIER

• Opnå de af ledelsen fastsatte salgsbudgetter og KPI’er

• Assistere med at overholde de fastsatte budgetter for lønomkostninger, svind – og fraværs-procenter, samt lagerdifferencer

• Etablere et stabilt og veluddannet butiksteam, med fokus på at uddanne Moss-talenter, klar til fremtidige ledelsesopgaver

• At kunne fremvise en butik på højt niveau, både visuelt og kommercielt.


VI TILBYDER

• En virksomhed med en uformel omgangstone

• En travl hverdag

• Et spændende job i en virksomhed, der vækster

• Gode og professionelle kollegaer

• Gode udviklingsmuligheder


ANSØGNING

Send din skriftlige ansøgning, cv og et vellignende foto til Area Manager, Lise Bilberg på email manager.soendergade4@mosscopenhagen.com. Skriv ”ASSISTERENDE BUTIKSCHEF AARHUS” i emnefeltet. 

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og der afholdes løbende samtaler.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOSS CPH A/S, Artvej, 7100 Vejle

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: manager.soendergade4@mosscopenhagen.com

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5880641

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet