BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en erfaren, energisk og resultatorienteret leder til vores butik i Århus. Den rette kandidat er nysgerrig, tager ejerskab for forretningen, resultaterne og driver butikken som sin egen.
MSCH COPENHAGEN er i konstant udvikling, hvorfor den rette kandidat må være omstillingsparat, fleksibel og have lyst til at være en del af et dynamisk team, hvor dagligdagen er uforudsigelig og spændende.
Du brænder for at drive forretning samt lede og udvikle dit team, ved at vise vejen frem. Du kan skabe god dialog med vores kunder og ved hvordan man afslutter et salg.
Som Store manager er du ansvarlig for den daglige drift og ledelse af butikken. Du skal være et forbillede for dit personale, og give den ultimative service til vores kunder.
Du er selvstændig og tager ansvar, bevarer overblikket og kan være med til at skabe en suveræn kunderejse i MSCH COPENHAGEN.
Erfaring indenfor branchen er et must, og gerne med min. 3 år fra en tilsvarende stilling.
ARBEJDSOPGAVER
• Sikre en unik kundeoplevelse i butikken!
• Lede, motivere og udvikle dit team.
• Uddanne MSCH-talenter, klar til fremtidige ledelsesopgaver ved at uddelegere og inspirere.
• Ansvarlig for den daglige drift og ledelse af butikken.
• Igangsætte salgsfremmende tiltag I samarbejde med din nærmeste leder.
• Implementering af ledelsestiltag og retningslinjer for butikken.
• Prioritere og planlægge butikkens daglige opgaver.
• Ansvarlig for varehåndtering og for butikkens generelle udtryk.
• Planlægning af vagtplan og lønudbetaling via Same- System.
• Ansættelse, træning og fastholdelse af personale.
• Afholde regelmæssige personalemøder, samt individuelle samtaler med personalet.
• Sikre, at butikken har Danmarks bedste kundeservice!
VI FORVENTER
At som person er du proaktiv, løsningsorienteret og vigtigst af alt: nysgerrig.
• At du brænder for at yde god service, er interesseret i mennesker og altid har et smil på læben.
• At du trives i en travl hverdag og motivere dig selv og dine omgivelser.
• At du har ordenssans og øje for de visuelle detaljer.
• At du har et positiv mindset og energi som smitter.
• At du er villig til at arbejde aftener og weekender.
Den perfekte kandidat er suveræn til at anerkende sine omgivelser ved at være lyttende, med at efterforske muligheder og reagere på udfordringer.
SUCCESKRITERIER
• At sikre en suveræn kundeoplevelse i butikken.
• Opnå de af ledelsen fastsatte salgsbudgetter og KPI´er.
• Etablere et stabilt og veluddannet butiksteam.
• At kunne fremvise en butik på højt niveau, både visuelt og kommercielt.
• Overholde de fastsatte budgetter for lønomkostninger, svind – og fraværsprocenter.
VI TILBYDER
• Et dynamisk arbejdsmiljø med udviklingsmuligheder i en virksomhed der vækster.
• En travl hverdag med ansvar for din egen butik.
• Sparring, støtte og spændende udfordringer.
• En virksomhed med en uformel omgangstone hvor alle er set og hørt.
Send din skriftlige ansøgning, cv og et vellignende foto til Retail Manager, Lise Bilberg på e-mail: lib@mosscopenhagen.com. Skriv ”STORE MANAGER - Aarhus” i emnefeltet.
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og der afholdes løbende samtaler.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
MOSS CPH A/S, Artvej, 7100 Vejle
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5919055