Norlys mangler kundekonsulenter - er det dig?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Norlys har kunder som ringer ind til dig, og har spørgsmål til deres regning. Du får derfor alletiders chance ikke blot for at yde god kundeservice, men også at afdække deres behov for at købe flere produkter når du nu alligevel har dem i røret.

Det betyder helt lavpraktisk, at du i samtalen tilbyder alle Norlys’s internet- og TV-kunder muligheden for også at blive el- og energikunder - og omvendt.

Din arbejdsdag ser sådan ud:

  • Besvare henvendelser direkte med kunden i røret. Fx spørgsmål til regning eller Norlys’s produkter.
  • Deltage aktivt i teammøder og snakken omkring performance
  • Sende letforståelige svar ud på mail
  • Spare og videns dele med dine lige så dedikerende kolleger
Det der vil gøre størst indtryk på dig
Noget du vil opleve fra dine første skridt rundt på gangene i Norlys, er deres helt unikke fællesskab. Den energi vil du mærke, både fra dine kolleger på tværs af hele forretningen og dine tætteste kolleger i teamet.

I teamet vil du opleve fællesskabet i den måde de sammen går til opgaverne. Det er fælles kunder, og derfor er det også ”vores” fælles ansvar, at I har en flot kundetilfredshed og er effektive i jeres kald.

Hvordan får du så succes i jobbet?
Den gode kundeoplevelse er enormt vigtig for Norlys, og derfor har de planlagt en målrettet og grundig onboarding indenfor produkter samt salg og kundeservice – de skal nok lære dig det, hvis du har rette indstilling.

Det skader derfor bestemt ikke, hvis du har erfaring med kundeservice og salg - ellers lærer du det. Det vi lægger aller størst vægt på, er i virkeligheden dit mindset og personlighed. Har du viljen til at lære? Så er du allerede rigtig godt på vej.

Vi ser diversitet som en styrke og opfordrer derfor alle kvalificerede uanset baggrund til at søge jobbet.

Tid og sted?
Du vil have fast lokationen på Norlys´s kontor på Slet Parkvej ved Tranbjerg og arbejdstiden vil ligge i tidsrummet 8-17 mandag til fredag. Stillingen er 37 timer, og der vil derfor være dage, hvor du møder kl. 8 og dage, hvor du møder kl. 9. På samme måde går du nogle dage kl.16 og andre dage kl. 17.

Det får du:
Du starter med at være ansat af JKS på samme vilkår som hvis du var ansat af Norlys. Du vil løbende have dialog med din leder og JKS omkring udvikling, og er I enige om det går rigtig godt, så bliver du ansat af Norlys.

Vil du vide mere om jobbet?
JKS varetager rekrutteringsprocessen og din lokale konsulent Amalie Alexandra Madsen kan svare dig på de spørgsmål du måtte have. Skriv på amalm@jks.dk eller ring på 69139804 mellem 08:30-15:00 mandag-fredag, så skal vi hjælpe.

Vi indkalder til samtaler løbende, så vent ikke for længe med at sende os dit cv. Søg via Søg stillingen herunder.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JKS a/s, Århus, Sintrupvej 71B, st. th., 8220 Brabrand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=153924&DepartmentId=18980&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5891473

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet