NY PLANKLÆGGENDE KOLLEGA TIL RESTAURANT & EVENT HOS MIBPAKHUSENE

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hos MIBPAKHUSENE arbejder vi med a la carte, events, selskaber, private dining – ja alt hvad hjertet begærer indenfor restaurationsbranchen.

Vi søger derfor endnu en kollega, til at indgå i vores team i og omkring planlægningen af alle vores skønne arrangementer.

En erfaren og ambitiøs tjener eller eventkoordinator, som brænder for gæsterne og den gode service og som går veloplagt til alle opgaver, som skaber glæde og altid har et smil på læben.

I tæt dialog med Restaurantchefen forestår I sammen planlægningen til div. arrangementer, vagtplanering af tjenere, velfungerende afviklinger, kvalitetssikring og gæstefeedback efterfølgende samt overholdelse af budgetter og økonomi.

Du referer direkte til din restaurantchef.

 

Hvad forventes af dig...

  • Det er vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt og tage initiativer.
  • Du skal have en konstruktiv og struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver, hvor du arbejder løsningsorienteret uden at se problemer men opgaver der skal løses.
  • Du arbejder dedikeret efter og med budgethåndtering.
  • Vi forventer at du taler og forstår både dansk og engelsk flydende.
  • Vi forventer at du har erfaring fra servicebranchen og/eller er uddannet tjener eller eventkoordinator.
  • Du kan arbejde med Office pakken.

 

Dine arbejdsopgaver...

  • Planlægning af arrangementer, fester og events.
  • Gæstesamtaler.
  • Udarbejde regnskaber på de enkelte arrangementer, fester eller events.
  • Kan tilgå servicering af gæster samt hjælp til opdækning til div. selskaber og events i de travle perioder.
  • Være en kulturbærer. Skab en sjov, inkluderende og sikker arbejdsplads.
  • Sikre at de interne aftaler samt aftaler overfor gæsterne overholdes.

 

Hvad tilbyder MIBPAKHUSENE...

  • En spændende arbejdsplads fyldt med dygtige kollegaer.
  • En arbejdsplads med betydelige muligheder for vækst.
  • Arbejde med et team af sjove og motiverede mennesker.
  • Efteruddannelser.
  • Mulighed for at implementere nye gennemarbejdede processer uden en lang kommandovej.
  • Gode lønforhold med pension og personalegoder.

 

Er du interesseret...

Hvis du kan mærke at denne stilling tiltaler netop dig, så kontakt CEO Martin Ib for en uddybende samtale.

Du kan kontakte Martin på følgende: mail: mib@martinib.dk – tlf. 28 35 84 43.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

MIBpakhusene ApS, Mariane Thomsens Gade, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5940128

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet