BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Jobbet
Du bliver en del af et mindre team, og i dagligdagen vil du få et tæt samarbejde med virksomhedens regnskabschef. Dine daglige opgaver bliver lønadministration og bogholderi dvs. bogføring, debitor, kreditor, afstemninger, moms og diverse ad hoc.
Du får en selvstændig stilling, hvor der samtidig er opgaver på tværs med både dine interne og eksterne kollegaer. Virksomheden bruger Navision, DataLøn og Document Capture.
Profil
Du har en professionel indstilling, er humoristisk, selvstændig og omhyggelig. Som person er du åben, ærlig, fleksibel, og motiveres af både at udføre rutineopgaver, samt at udfordrer eksisterende processer. Du kan træde i karakter, er en god kommunikator, og du har indstillingen ”ingen opgave er for lille eller for stor”. Du stortrives med en bred kontaktflade – både nationalt og internationalt, og du har indstillingen ”alle hjælper alle”.
For dig er det motiverende at være en del af et nærværende og uformelt miljø, hvor der er en ærlig og konstruktiv tone, og hvor man interesserer sig for hinanden.
For at blive en succes i stillingen er det en forudsætning, at du har en relevant regnskabsmæssig/økonomisk uddannelse. Alternativt har du flere års erfaring fra en lignende stilling. Herudover skal du beherske engelsk både i skrift og tale, og du har et indgående kendskab til Navision og MS Office.
Har du kendskab til eksport og til afgifter (is, sukker, emballage), er det en fordel.
Løn efter kavalifikationer.
Du sender din ansøgning og CV via knappen “søg jobbet”.
Grundet GDPR vil ansøgninger sendt via mail ikke blive taget i betragtning.
Hvis du har spørgsmål eller ønsker mere information om stillingen er du velkommen til at kontakte vores konsulent Christian tlf. 2028 2284 (mandag-fredag kl. 8.00-15.30).
Vi glæder os til at høre fra dig
Stillingen ønskes besat den 1. marts 2024 eller snarest herefter.
Virksomheden er en del af en stor international koncern. Koncernen beskæftiger ca. 30.000 medarbejdere og opererer i mere end 40 lande. På lokationen i Aarhus er der 16 medarbejdere, samt 8 eksterne medarbejder, som glæder sig til at byde dig velkommen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
BACK UP VIKAR A/S, Nørregade, 6100 Haderslev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5978155