Økonomimedarbejder til COLO A/S - Vi flytter mennesker

Profilbillede
dato

Vi søger en ny kollega med kompetencer indenfor økonomi og administration.

COLO A/S er en landsdækkende konsulentvirksomhed, der beskæftiger sig med mennesker og arbejdsmæssige relationer. Vi en scale-up virksomhed med afdelinger i Aarhus, Odense og København.

Vi er netop nu på udkig efter en ny detaljeorienteret og serviceminded kollega til vores økonomifunktion, som kan tage over fra vores nuværende kollega, der har valgt at gå på pension fra sommerferien.

Vores virksomhedskultur er præget af et positivt og humørfyldt samarbejdsmiljø, hvor høj faglighed og menneskelig udvikling er i fokus.

Arbejdet i økonomifunktionen består af en bred vifte af faste driftsunderstøttende opgaver samt administrativ sparring, der understøtter konsulenternes virke.

Stillingen
Udover det primære fokus som er økonomistyring og administrativ sparring ønsker vi os en ny kollega, som også har lyst og interesse i at bidrage med opgaveløsning indenfor en række sekundære områder som nævnt nedenfor.

Primære arbejdsområder vil være:
* Digital bogføring
* Fakturering
* Løn, skat & moms
* Økonomiopfølgning
* Budget, forecast og kalkulationer
* Styring af projektøkonomi
* Tidsregistrering, ferie- og sygdomsregistrering i HR-ON.
* Ledelsesrapportering, likviditetsstyring samt nøgletal
* Kontakt til revisor, bank og offentlige myndigheder
* Årsafslutning
* Økonomisparring

Sekundære arbejdsområder vil være:
* Opbygning og vedligehold af ESG-rapportering
* Projektstyring/deltagelse i relevante projekter
* Ansvarlig for den daglige administration


Vores nye kollega
Som vores nye kollega har du en relevant økonomiuddannelse og flere års erfaring med bogføring og økonomistyring. Vi har en forventning om at du sikkert behersker de primære arbejdsområder og har en solid økonomiforståelse. Du evner at arbejde selvstændigt og målrettet, men indgår også ubesværet i gruppe/team sammenhæng.

Du er analytisk, systematisk og har en struktureret tilgang til arbejdsopgavernes løsning.

Du er detaljeorienteret og har fokus på at levere kvalitet i de opgaver du løser.

Vi har også et ønske om, at du er god til at formidle økonomisk information på en forståelig måde, er samarbejdsorienteret og sidst, men ikke mindst er i besiddelse af godt og positivt humør.

Du skal være god til dansk og engelsk i både skrift og tale.

Erfaren bruger af MS 365 og har det generelt nemt ved at lære nye it-systemer.

Du skal være indstillet på at der efter aftale kan forekomme lettere rejseaktivitet mellem vores forretningsadresser.

Vores nye kollega værdsætter åbenhed, relevans og ordentlighed. Du bidrager til den gode stemning og er klar til at blive en del af vores fællesskab.


Er det dig?
Så send os din ansøgning og CV via linket her på siden. Vi holder samtaler løbende og sigter efter at være i mål med ansættelsesprocessen ultimo juni med jobstart primo august.

Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte vores ledende partner, Søren W. Hansen på mobil 42430080 eller på swh@colo.dk.

COLO A/S er en arbejdsplads, der værdsætter diversitet og mangfoldighed, og vi opfordrer alle kvalificerede kandidater til at ansøge.

Vi glæder os til at høre fra dig.




INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

COLO A/S, Inge Lehmanns Gade, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-06-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6034443

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet