Paid Social Specialist med stærk forretningsforståelse og strategisk mindset

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er online markedsføring på sociale medier din hjemmebane? Brænder du for at arbejde med betalt annoncering og mange forskellige kunder i bureaubranchen? Hvis det lyder som det rigtige for dig, så er du måske Aveos næste Paid Social Specialist.

Som Paid Social Specialist får du din egen portefølje af kunder, som du hjælper med at skabe succes gennem betalt annoncering på sociale medier og e-mail markedsføring. Med dit kendskab til Metas annonceringsværktøjer og din forståelse for online markedsføring håndterer du alt fra strategi til eksekvering og analyse. Vigtigst af alt gør din stærke forretningsforståelse og din evne til at skabe og opretholde de gode relationer dig til en vigtig samarbejdspartner for dine kunder.

Dine arbejdsopgaver tæller blandt andet:

  • Udarbejdelse af strategi for dine kunders online markedsføring
  • Opsætning af annoncer på sociale medier
  • Analyse og rapportering af performance
  • Sparring og dialog med kundeportefølje

Hvem er du?

Vi forestiller os, at du har en uddannelse inden for markedsføring, kommunikation, e-handel eller lignende. Samtidig har du som minimum snust til Metas Business Manager og har en god forståelse for betalt annoncering. Dit stærkeste værktøj er din veludviklede forretningsforståelse, som du bruger til at lægge skarpe strategier for kunderne og vejlede dem sikkert i, hvordan de bruger deres markedsføringsbudget bedst. Du forstår synergien mellem medierne og kan omsætte performancetal til strategi og handling.

Du er en people-person, der kan lide at arbejde med mennesker og formår at holde den gode kundedialog hver gang. Du er en holdspiller, der hjælper til, hvor der er brug for det, og du trives i tæt samarbejde med dit team. Samtidig formår du at tage ansvaret for din portefølje og arbejde selvstændigt med den i en marketingafdeling i vækst.

Hvad tilbyder vi?

Vi tilbyder et alsidigt job med masser af ansvar og frihed til selv at koordinere din arbejdsdag. Med et væld af forskellige kunder fra forskellige brancher byder jobbet på stor afveksling og erfaring med markedsføringen af alt fra skønhedsprodukter til B2B-konsulentydelser.

Du bliver en del af et hurtigtvoksende bureau drevet af 60+ stjerner inden for salg, web og markedsføring med beliggenhed i hjertet af Aarhus. Med en gennemsnitsalder på 29 og et ungt, men ambitiøst team kommer du ind i Aarhus’ fedeste marketingafdeling med en uformel og fleksibel tilgang til arbejdet. Vi kan ret godt li’ hinanden, og derfor har vi mange sociale arrangementer, som du selvfølgelig også kan deltage i, såsom fredagsbarer, sommerfest, julefrokost og firmafodbold.

Det praktiske

Er du vores nye kollega, så tøv ikke med at sende en kort motiveret ansøgning og dit CV til Head of Paid Social & Content, Maiken Christensen, på mc@aveo.dk. Vi er især interesserede i at vide, hvad du kan bidrage med til stillingen, og hvorfor du gerne vil arbejde hos Aveo. Du er også meget velkommen til at sende en video.

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer, og ansættelse sker, så snart det rigtige talent har vist sig, så send din ansøgning hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig! 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Aveo A/S, Jægergårdsgade, 8000 Aarhus C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: mc@aveo.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5881274

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet